Avhugget hundhuvud i paket
Om ni inte är kräkmagade så kan ni läsa om denna 17 åring som fick sin hunds huvud lämnat på sin trapp inslagen i ett paket.
http://expressen.se/nyheter/1.596155
Hur man kan vara så vidrig kan jag inte ens förstå. vart är mänskligheten på väg.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
"Nu har tonåringen fått en ny hund som heter Diesel men trots det sörjer hon fortfarande sitt förra husdjur." varför skulle det få en att sluta sörja.
sjuka människor det finns! vet en tjej som sa ifrån till några killar på bussen, och sen hittade sin golden uppsprättad på gårdsuppfarten.

Nä, fy f-n
Sen att dom inte vet vem eller varför som gjorde detta, nä usch, det gör ont i mitt hjärta
Allvarligt talat, hur sjukt kan det bli? Har snart noll hopp för vår värld! Hoppas djuren tar makten å utplånar oss alla….det har vi gjort oss förtjänta av med råge

Om jag visste vilka som dödat min golden så hade de legat på akuten, det är en sak som är säker. Fast det är bara jag…
Jag är inte så orolig för att själv bli misshandlad utan jag är oroligare för att någon skulle gå på mina djur.
Jag tror inte jag hade kunnat hejda mig om nån misshandlade ett djur när jag såg det. Hade antagligen åkt dit för misshandel direkt.
Hotade min gamla hyresvärd en gång när han hade gått in i min lägenhet när jag inte var hemma.
Jag sa till honom att om någon av mina illrar blir skadade av att nån har gått in i lägenheten (ex så stängde han inte en dörr som var stängd när jag gick och illrarna hade röjt järnet där inne. Kunde ju ha funnits ett fönster öppet eller öronproppar framme eller vad som helst.) så kommer denna nån att oxå bli skadad.
Inte så smart kanske men jag var riktigt förbannad. Å vad säger han då? Jo, men det är ju BARA djur! Att jag inte flög i luften var bara ren tur.
Sara

Vilka j*vla svin det finns!!!
Jag blir så fruktansvärt arg när jag läser sånt!!! Jag vill inte ens tänka tanken på hur förbannad och ledsen jag skulle bli om jag öppnade en låda innehållandes min lilla kisses huvud!!!
Usch! Nu ska jag sätta mig i soffan och gosa med mina kissar och förklara för dem hur lyckliga de kan vara över att va innekatter! Här ska minsann ingen få komma in och skada mina älsklingar!

Finns så många sjuka människor…saknar ord.
Fy f*n vad vidrigt….!!! man blir så arg!!
Åh, att människan aldrig kan börja ta djuren på allvar… man blir så äcklad av att läsa ngt sådant!!

ännu en gång får man fundera på vart mänskligheten är på väg… 

Jag tror snarare det blir mindre av sånt här. Förr i tiden brydde man sig nog inte så mycket, alltså hamnade det inte i tidningen.

Herre gud! Varför vill man göra något sånt?
Många brott brukar ju ske via att brottslingen känner offret. Men ifall det är så här, så blir det ju bara ännu sjukare?
För inte gör man väl så här ifall man t.ex. blivit nobbad utav någon?

fy fan! vidriga människor! skulle en ny hund få henne sluta sörja? ärligt talat, är dom helt dumma i huvudet? dum fråga.