Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 1356 ggr
[Shaiya]
0

Skitsnack om Dexter! hihi

Forst, ursakta att jag inte kan anvanda AAO da jag maste anvanda en engelsk dator pga sota Dexter som halde ut 0.5 liter saft over min laptop! Kyss

I alla fall sa ar Dexter lite konstig. Han vaknar ju regelbundet nar han sover och springer till ladan, missar ALDRIG peppar peppar… nar han sover men sa fort han borjar vakna upp lite sa kan han missa lite da och da absolut inte mycket, man ser mer bajs i ladan an utanfor! han ar sa duktig och blir sa glad nar man berommer honom. I alla fall sa kissar han el bajsar han alltid vid fotterna av min mor som bor med oss nu, endast vid henne.

Det anda stallet, forutom vid min mors rokplats, som han inte lyckas traffa ratt pa ar i koket, men han ar 5 manader och mat kan ju vara intressantare an ladan.

Han ar sa duktig min Dexter, blir lika glad varje gang jag ser honom i toa ladan. Han gar aven dit utan att gora nagonting efter lek,mat och somn. Da staller han sig i ladan i nagra minuter i kiss/stallning, efter en stund gar han darifran, speciellt efter lek och somn.

KOM IHAG LISTA TILL MIG ---- Kom ihag att skicka papprerna till Dexters uppfodare.

mandariiin
0

Haha, jag gillar kom ihåg listan! Tungan ute

JossanH
0

Jag med haha!

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

Ni kunde kanske komma hit och visa Nailia hur det går till för har nog aldrig sett henne på lådan om jag inte satt henne där;) de andra två är klockrena men tror hon tycker att hon är lite fin och ska bli buren till lådan varje gång:/

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Shaiya]
0

Flört

Vermonica, alla mina djur ar inte klockrena pa ladan. Min ena katt har jag jatte problem med, visst hon gar pa ladan men om minsta lilla sak ar fel eller om vi sagt fel saker at henne t.e x nej sa far vi en enorm illaluktande hog precis brevid ladan. Och med Dexter har vi lador overallt da vi inte kan fanga honom i ratt ogonblick hela tiden och satta honom i ladan har vi helt enkelt lador overallt!

Under den stora tomma papegoj buren har vi tagit en del av buren och lagt pa golvet med tidnigspapper samt lite sand i. Vi har 3 st toalador i vardagsrummet, 2 i mitt sovrum och snart blir det 1 i koket och varje gang han ar pa ladan far han berom sa det nastan ar pinsamt och han blir ju glad och stolt sa vi fortsatter med det, det fungerar ju for honom. Efter langre stunder satter vi honom i en av toaladorna i fall att han ``glommer bort`` att han maste kissa eller bajsa och sa vet jag inte hur det fungerar pa illrar men pa Dexter kan jag kanna nar han beover ga och eftersom han ar en liten kna iller som alltid ska vara nara, bli bard eller helt enkelt ligga brevid. Mysa. Sa kanner jag att magen mellan penis och svans blir ``spand`` sa vet jag att nu ar det dags, da ar det bara att satta honom i ladan och lata honom utfora sina behov, slar aldrig fel.

Att Dexter ar sa kanslig for hur jag kanner mig hjalper MASSOR. Bara jag sager hans namn i en annan ton an glad sa lagger han sig platt vid mina fotter och tittar pa mig tills jag tittar tillbaka, da sanker han blicken. Det gor han varje gang mot den person eller sak han gjort illa eller gjort fel mot. Tror det ar hans satt att typ saga forlat eller nagonting. Glad

Hoppas din prinsessa borjar ga pa ladan!

illernettan
0

Vilken underbar sötnöt Dexter verkar vara Glad.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

[Shaiya]
0

Det ar han! Skrattande

[Shaiya]
0

Haha! Dexter ar ju bara for rolig!

Vi har en toalada precis brevid datorbordet da han gillar den hornan sa nar han gick pa ladan fick han en bit hundgodis (hemmagjort torkat kott) efter en stund nar han atit upp sitt godis kommer han tillbaka for mer, nar han inte far mer satter han sig i ladan och lotsas kissa igen tills jag tittar, da kommer han snabbt igen for mer och upprepar samma sak igen, sen gar han och sover Tungan ute

VeronicaKahlbäck
0

jag har snart kommit in stadiet där man helt enkelt accepterar att djuret är skapt så haha och eftersom jag har 2 jätteduktiga illrar också (49 av 50 typ) så får jag väll säga att mina djur är ca 66% rumsrena som låter liiiiite bättre:P

ja dom är sjukt smarta, när det passar dom! att fejk bajsa är en riktig klassiker:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Shaiya]
0

Jo smarta ar dom nar dom vill. Skrattande