Vilka fina bilder! Synd att illern är lite suddig, men tyckte om kompositionen! Blomvasen var jättesnygg =)

jo det är lite synd… kameran ville inte ta fokus på izzy utan det blev istället på vasen :P
Hon är jättefin
vilken uppfödare kommer hon ifrån?

Undrar bara: Hur kan du ha en sån fin vas OCH en iller? Hade jag haft en sån så hade 7 illrar tävlat om att välta och helst bajsa i den!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
vilka fina bilder :) har du en sånt bra kamera eller bara tålamodig iller? :DD
Välkommen till ferretplanet.se :)

Hon kommer från murgrönans uppfödning. =)
Hehe! Vasen står uppe på en byrå i hallen så hon tar sig inte upp dit om man man inte lyfter upp henne… Hon har fått vara där uppe ett ex antal gånger och nu är vasen inte lika intressant att ta sig in i så hon tittar mest på den. =) Men man får vara snabb med kameran för då hon får för sig att villa klättra upp i vasen så välter hon den och då måste man ha bra reflexer så hon inte faller/river ner den på golvet…
Jag har en bra kamera men den ville inte riktigt som jag ville då jag skulle fota… fokuset blev inte direkt på Izzy tyvärr… =P Izzy har ganska bra tålamod eller hon tycker så mycket om att vara där uppe så hon vet att man måste bete sig annars åker hon ner på golvet igen…
# 9 Trodde nog att det var ännu en av Murgrönans vackra tjejjer 
Vi har också en mörk tjej från Murgrönan ( Murgrönans Lillstrumpa ) född i år den 6 Maj efter Murgrönans Spike & Sharky 
Det var jättefina bilder tänk om man hade en sån smidig iller
Lägger in en bild på Lillstrumpa hoppas att det är OK?

Åh! Så söt hon är! =)
Izzy är född den 2 maj 2009. Jo hon är väldigt smidig och ibland tror jag nog att hon leker stålmannen då hon ska hoppa från ena möbeln till den andra och det är lite för långt i mellan så hon dunsar rakt i golvet :P Hon är dock ganska skvätträdd av sig så hon bits fortfarande ibland tyvärr… Främmande folk biter hon så fort hon får chansen =( men men någon gång kanske hon slutar att vara rädd och slutar att bitas… =)

Lite videofilm på izzy…
Vilka härliga filmer hon är verkligen supersöt. Det är mycket envisa damer vi fått av Malin
Lillstrumpa bet mig alltid när jag satt ner henne på golvet om hon inte ville ner men nu måttar hon bara ett bett som för att visar att jag kunde minsan bita om jag bara ville 
Vi försöker ta med Lillstrumpa på precis allting så hon får möta massor med nya människor och förhoppningsvis kommer hon sluta bitas så småningom 

Tack! =)
Jo izzy ville också bitas då man skulle släppa ner henne… men nu gör hon inte det…eller då hon är busig så kan hon villa ta tag i händerna då hon ska ner… Då hon har fått skäll så ska hon bitas då man ska släppa ner henne så jag brukar släppa taget en liten bit från golvet eller soffan…