2 illerpojkar till salu..

Så trist med alla dessa omplaceringar, hoppas dom kommer till ett bra hem

Jag har mailat lite på dem. se om detta kanske vore något för Fredde i Gävle :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nej, låt dem va, jag vill iaf ha en av dem så spara en till mig!!!! Jag ska bara komma på hur fanken jag ska kunna få ner den hit till Stockholm :oS

Gävle - Sthlm är ju inte långt. Kör bil vet jag.

#3 har du ringt? Tänkte att ofta så omplaceras de tillsammans när de är två.

Jag tycker dessa lät super för Fredde, så nu ska jag bara få tag på honom också :-)
Audiatur et altera pars

har ingen bil men jag vill åka dit m buss imorgon. Vi får se. Hon kan sälja dem till olika hem. De e 4 och 5 år gamla. Åsa vem e fredde och har han iller sen innan? Letar han åxå omplaceringar? Oh jag vill ha Skunken haha. Han verkar jättego.

Japp Fredde letar omplaceringar. Han tog två stycken äldre genom blocket förrut som var sjuka och dog i cancer båda två med ett halv års mellanrum.
Han vill dock bara ha hanar. ;-)
Audiatur et altera pars

Jaha, men då kanske han inte vågar ta äldre illrar nu igen? Jag vill åxå ha en kille, men bara en till. Vi får se vad hon säger.

Om det är möjligt att hitta ETT hem till dem båda så är självklart det. Är de tajta är det skittaskigt att sära på dem ju. Men är de inte vidare mycket polare så kan man ju sära på dem, men lite taskigt är det.
#9, du får ta båda istället!!! :-)

Hehe, nä du två illrar får räcka. Men det blir nog inte nån av dessa endå. Rätt iller dyker upp förr el senare.
puttar upp och passsar på att undra hur det har gått för dem!

Oooh se där här har det hänt trevliga grejer =D Synd att min dator mått så förbaskat dåligt under en längre tid så jag inte kunnat logga in o sett annonsen förns nu, bra sugen att slänga mig på telefon o slå ägaren en lång signal men kl e ju trotts allt 03:17 så med räddsla för en rejäl utskällning avaktar jag nog till gryningen men ett litet mail med diverse frågor fick det ändå bli.
Klart båda ska till samma hem precis som gwen skrev o jag citerar "Är de tajta är det skittaskigt att sära på dem ju. Men är de inte vidare mycket polare så kan man ju sära på dem, men lite taskigt är det"
Läste att båda varit med ett tag (4 respektive 5år) men dom håller sig nog i kragen nått sekel till.

Haha #2,#6 det har du HELT rätt i Åsa ;-P Å lästa att du hade mailat lite på dem så nu blev jag ju sjukt nyfiken, vad hade hon för smaskigt att berätta? hehe
#8 Det var verkligen jätte jobbigt speciellt när Kurtan gick bort, en goare iller har jag alldrig stött på han tog verkligen kol på myten. Trotts att jag vid ett flertal tillfällen tog med dem till ett "vist" djursjukhus i uppsala där till o med Kurtan fick spendera 3 dygn (Som kostade mig över 7 000Kr) medans dom tog en massa prover på honnom så kunde dom trotts allt inte hitta något som hälst fel. Trotts det blev jag bara några dagar senare tvungen att till slut avliva honom eftersom att han vid det här laget inte längre kunde gå så jag tog då kontakt med en privat veterinären som på mycket kort tid kunde se att han drabbats av en tumör i magen som var alldeles för utveklad för att kunna göra något åt :/

#14> Har du fått kontakt med illerägaren?

#14: Elaka Fredde, hittar du hit när mitt internet inte funkar. Då kan jag ju inte prata med dig. ;-)
Har du fått svar av dem? Vad säger ni? Ska de till dig?
Audiatur et altera pars

#16 Hehe men då får du vell ta o pallra dig ut på msn, typ nu.
Dom är dessvärre sålda! 

Om någon vet en iller som ska omplaceras/säljas så hör mer än gärna av er till mig.. Är ute efter en hane som fått träffa på andra djur.
EmmaWikstr_m@hotmail.com