Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 560 ggr
Alwyn
0

illrarna skänkes bort till bajsplockar-proffs!!!

Gah! Blir så TRÖTT! Kom hem från skolan idag….och möter först två stycke bajs och kisspölar innanför dörren. Sen tittar jag in på toan och där är KAOS!! Lådorna huller om buller och likaså matskål och vattenskål. Toagolvet FULLT med kattlåde-pellets och dessutom självklart två bajs och kisspölar. Kommer ut i köket…möts av en gigantisk Neagarafallets kisspöl mitt på golvet och en mindre med tillhörande bajs en bit därifrån…bradvis lådan! 

Suck…påminn mig om varför jag skaffade en iller till?

kent
0

Vad ska man annars med fritid till??? Det är väl underbart att veta om att illrarna inte vill att du ska gå sysslolös!!! FlörtRäcka ut tungan

Alwyn
0

Ja verkligen, haha!

KerstinL
0

Jag springer just nu som en tok och plockar upp pyttekorvar efter tjejerna.. det är ju en illaluktande pojke här så det ska ju bajsas bort en massa konstig lukt.. Skrikandes

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Alwyn
0

Ja så gör Tindra åxå nu. bajsar in revir!!!

JossanH
0

jadu, den frågan "varför skaffade jag just iller?" brukar jag ställa mig också! eller inte nu, men när triton var en liten djävul frågade jag mig det både nu och då.. hehe ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

delete
0

har du verkligen tänkt igenom saken eller var det bara i stundens hetta du sa att du skänker bort dom???

vill ju inte du gör något du kommer ångra sen….

Robinsnel
0

jo vi kan nog vara lugna på att sophia inte ska ge bort sina illrar..

delete
0

låter bra :)

man ångrar sig ju så mycket efteråt….gjorde iaf jag o gör det fortfarande fast det gått 8 år snart….

Alwyn
0

*asg* haha nä här skänks inga illrar inte  ;o) men man får sina utbrott. Inte en enda bajs idag på golvet tror jag….

holtz
0

ååååh vad skönt att slippa sånt :D *stilar lite över en duktig prada* :P:P

Faxlin
0

mohahaha, du har skaffat iller för att de är så jäkla söta så att man till och med förlåter dem för sjutton bajshögar, en riven soptunna och en massa annat smått och gott. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

delete
0

#9  *skrattar* så sant så fy vilka utbrott jag kunde få på min ödla när den försökte visa sig stor o tuff hehe… fast iof va den rätt stor men inte större än mig =)

[QueenTizzan]
0

hahahaha visst är de HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT :P

tur dom är så jävla söta och goa.. :D