Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 2903 ggr
Norrskenets
0

En semiangora pastellvalp kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kom Sun´s husse och matte som väntat så länge på att kunna hämta henne. Får se vad hon får för tilltalsnamn när dom fått lära känna henne lite bättre.

Så nu mer är Norrskenets Sun Gävle bo.Glad

Bild på tösen när hon var 12 veckor

Norrskenets
0

Nu är det bara Norrskenets Sky som söker efter ett nytt hem. Född 28/4 -2010.

Hon är otroligt snäll men väldigt busig som är mycket kontakt sökande tös.

Hon är försäkrad i Agria, vaccinerad med Febrivac-Dist, chipp och veterinärbesiktad.

Medföljer lite grejjer som följde med det kortvariga hem hon var hos.

Pris: 3000:-

Maila vid intresse så kan jag också skriva ner allt som följer med tösen: norrskenetsilleruppfodning@hotmail.com

Hon finns i Timrå, utanför Sundsvall.

Ny bild på tösen kommer snart..

Theres
0

Men sluta bo på andra sidan Sverige då så jag kan få henne ^^

golf.ifokus.se

Loveferrets
0

#2 ha ha den va bra

[Shaiya]
0

Om jag någonsin skaffar en till iller ska det vara en tjej, och så ska hon vara pastell! Skrattande Pastell tjejer är så OTROLIGT söta Skrattande

Norrskenets
0

#2 Hehe säger detsamma ;9 Flytta uppöver vettja!;D

#4 Ja det är något speciellt med pastell töser. Jag har själv svårt att slita bort blicken från Peppar, tycker hon bara blir finare och finare. En kompis tyckte dessutom hon blivit mörkare så hon kanske är lik sin mamma som mörknat med åren och Saga var inte så mörk som Peppar när hon var i den åldern:)

Norrskenets
0

Här kommer en dagsfärsk bild på tösen som finns kvar

Norrskenets Sky

Gottfridsson
0

#5 se upp så du inte faller pladask för Peppar, då blir det extra jobbigt när hon hittar sitt nya hem Flört

Norrskenets
0

#7 Haha det är lugnt och redan försent, tokförälskad i tösen. Bestämt sen länge att hon ska stanna, min blivande avelshona;)

Här är min tös Peppar

En helhets bild på fluffet Peppar också

[Shaiya]
0

Men sötnoooseeeen!! Jag förstår dig. Skulle aldrig kunna göra mig av med Peppar om jag hade henne! Kommer förmodligen klia i fingrarna på mig om hon får några valpar i framtiden. Flört

mille09
0

Jag ska få en pastell hona, den är 5 v just nu. . .

Längtar

<3 ferrets is the life <3

Gottfridsson
0

#8 så kan det gå Skrattande hon är verkligen en fin tjej.

Loveferrets
0

#8, HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP ha ha ha,  nu vill jag inte se fler bilder på Peppar ! OskyldigSkrattandeTyst

Norrskenets
0

#9 Nej det finns inte på värdskartan, tycker hon är perfekt på alla vis. Riktigt fin/bra kroppsbyggnad, huvudform, psyke, päls, inga vita tecken under hals som sin mor har osv. Hehe jag kan knappt bärga mig till den dagen hon får sin första kullSkrattande

#10 Få? Antar att du ska köpa henne;) Grattis till den blivande tösen:)

#11 hehe ja det är lätt hänt;) Tösen tackar för komplimangen och ser extra mallig här hemma nu.

#12 Moohaha! Jag ska nog fota som en galning snart igen, vänta bara till vintern när hon blir extra fluffig och kramgo Flört

Loveferrets
0

"13, Du skulle bara våga OskyldigTungan ute ha ha

Norrskenets
0

Den här tråden är inte längre aktuellSkrattande

Det slutade lyckligt för Norrskenets Sky tillslut som flyttade igår till sin halvbror Sharkey och hans kompis Devil så hon är numer Umeå bo:)

Tösen har även fått ett nytt namn, Snövit Glad

Känns tomt att alla "barnen" flyttat ut, förutom Peppar då men det känns bra att jag funnit bra hem till alla.

Loveferrets
0

#15, Så roligt att höra, hoppas samtliga kan stanna i sina nuvarande hem för alltid nu..grattis.

Tyckte du gjorde rätt som behöll Peppar Skrattande

mille09
0

#13 köpa självklart Skrattande

<3 ferrets is the life <3

JossanH
0

Men så bra att hon äntligen fått sig sitt eget hem!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#16 Ja det hoppas jag också men känner mig lugn då jag tycker jag funnit så bra hem åt dem:) Tack!

Instämmer helt och fullt:D

#17 hehe Tungan ute

#18 Ja det känns riktigt bra. Det var värt att låta det ta sin tid för att rätt hem skulle dyka upp:) Nu har jag två valpköpare som har illrar från -08 och -10 kullen, känns riktigt braGlad

Norrskenets
0

Fick nyss besked att namnet inte riktigt bestämt än. Återkommer när det är bestämt:)