Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 2000 ggr
Susan
0

Iller tjej söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Belisha skulle ha flyttat till Ungern men problem med illervakt gör att dom inte har mjölighet att hämta henne så nu söker hon ett hem i gamla Svedala gärna med andra illrar.

Belisha är en energisk och nyfiken tjej som gärna vill vara med. Hon agerar gärna davy crockett mössa eller sitter på axlarna eller så far runt med sin syrra.

Det behövs fortfarande en del bitträning då hon ibland blir uppspelt under lek och glömmer bort sig. Hon är hyfsat bra på lådan men det händer en och annan olycka.

Belisha är en mörkt viltfärgad tomte född den 13 maj så hon är nu 3.5 månader.

Kontakt info m.m. finns på hemsidan www.dashingferrets.se

Loveferrets
0

Naw så söt, liknar en riktig nallebjörn Skrattande, hoppas hon kan finna sig ett varaktigt hem.

JossanH
0

Vilken vacker tjej!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Thiah]
0

vilken toppen bild på henne. Hon ser riktigt ut som att "nu ska jag se super söt ut så att massor av hem vill ha mig"… Glad

enbartmalin
0

Helt underbart snygg.

Hälsningar Malin

cannaydia
0

Vad fiiiin din tjej är!!!

Mixxy
0

Valle viskade i mitt öra att han tyckte att vi kunde ta hand om syrran också, men matte och husse tycker nog att det räcker med en valp åt gången ;)

Hon har verkligen blivit otroligt fin!

Zandra---83
0

Hade jag bara pengar så, men det har jag tyvärr inte. Hon är verkligen extremt fin. :)

Susan
0

Tack alla! Måste säga att det inte var lätt att få till en bra bild på henne just nu, så det var bara tur att hon var stilla en sekund.

Gottfridsson
0

Så fin tjejen är :-)

Sarah
0

Söt. Kommer med största sannolikhet bli silver om några år.

Susan
0

#10 Ja så är det med dom tomte tecknade, ljusnar med varje fällning precis som skimmelfärgen hos hästar.

Svartasilverskon
0

är tösen fortfarande till salu? Glad

Pontii
0

Jag är intresserad :) vart är det  du bor ?? Glad

Alexandra83
0

Jag är också  intresserad.Finns du i Svedala? Jag finns i Malmö.

Susan
0

Som det ser ut nu så har Belisha nytt hem på gång.

Jag bor straxt utanför Uppsala.

Pontii
0

Men det är ju jätte bra Skrattande hoppas hon hittar ett nytt bra hem Glad