Bilder från Stockholmsträffen
#5, haha oh ja..det är Gimli ;)
ooo Frodo var mig ett riktigt kidnappnings-objekt *dreggel* hehe såå fin!
#11, hands off ;)
mycket fina kort måste jag säga! vem är fotografen?
ohh det var ett fint kort på tjabo! linslus ;)
stor eloge till dig veronica verkligen jättefina bilder! :)
#47, wow vilken kanonbild på tjabo! :))

ni fick inga bilder på en massa illrar tillsammans? nästan bara singelbilder hittills ju ;)

#58: Lilla vän. det är dina valpar. Men min bebis. Jag lovar det är Crazy jag håller i :-) Kolla in så ser du att hon är mörkare än Crystal.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#61 Jaja, jag såg att jag skrev fel, men jag ändrade det så fort jag kunde….men naturligtvis så han du titta innan!
Amor vincit omnia
Bianca och Kola fastna inte på några kort
#63 men det e ju mitt hus! hur hittade ni det? jag har ju låtsats att jag bott i gbg hela tiden! Lekstugan/ gästhuset ska snart målas om i chockrosa! hahaha

#62; Gaahhhhhh, Veronica Hansson, nu du vet jag inte riktigt vad jag ska kalla dig.
Tur du är Dunders matte och Crazys uppfödare. Annars du. Men var säker på att jag kommer hämnas när du minst av allt förväntar dig det.
Audiatur et altera pars
#65 Nej de vart inga bra kort på Bianca…konstigt nog….bara sudd, och Kola såg jag inte röken av…hon ville kanske inte vara med på kort just den dagen =)
Amor vincit omnia
#68 Haha, så du tyckte inte om bilden? Jag som tyckte att den vart såååå bra *asg*
Amor vincit omnia
lite suddiga dock..tror dom korten på Tara blev fokuserade på din tröja istället ;) måste lära mig kameran snart.. ;)

Iris är kidnappningsfaktor 1000 och vem äger ilern på bild #25 ''mörk skönhet'' ? Kan detta vara en släkting till Malolo?

#72: Du vet ju att jag hatar att vara med på bilder. Elaka människa. 
Audiatur et altera pars
#69 Hihi Tara va inte med det är Kola :)
förlåt
jag e förtrött ;)
#4, #21, #23, #54 Är Tuva. Woodos brud..
#25 är väl Suzuki, kerstin o kent äger henne.
TACK VERONICA FÖR FINA BILDER!

#3 Skitos, Tjejen och Bubbisen #6 Stämmer #9 Skitos #10 Tjejen #13 Skitos #18 Skitos #25 Tjejen #28 Skitos #62 Cathy tror jag bestämt
#73 det är bestämt en syster :) Tjejen… Iris och Tjejen, mina sötnosar är kidnappningsskyddade

Robin är du säker på21… tror att det är Bubbs… #25 är min! Suzuki har rosa nos

Tar tillbaka! Ser tröjan bakom, #21 är ick min ;)
#81 nja.. hade jag nån av dina tjejer på gos i mitt knä? För det är mitt bälte o tröja…

Hehe, inte lätt ibland

Robin… Bubbis är faktiskt en kille… han må vara en tredjedel så stor som Tjabo och gänget, men fotranade en kille 
precis… kom på det efter en stund… att den enda "honan" av dina jag hade lite gos med var ju lille bubbis, som inte är en hona… Flåt! 

Ha! Så du hade honom!

Det var väl det jag tyckte också Knubbs! Såg en Malolo i illern på bilden. Gud vad dom är lika just nu!
#21 ÄR tuva… inte bubbis… nu börjar det bli förvirrat här… :P
Hehe den där Iris skulle man nog kunna stoppa ner i fickan om man stötte på nån gång….vilken godbit =) Dom andra gick inte heller av för hackor, en eloge till Veronica för dom mycket fina bilderna.
Fina bilder Veronica!!!
Visst är Tjejen och Suzuki lika, det är bara nosen som skiljer dom åt.. höll på att ta fel flera gånger
..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

va fina bilder. Kul att se,
Och att du skrivit vem alla är :D

Håller inte riktigt med ''kerran'' finns nog mycket olikheter. Men kanske inte är lika lätt för er andra att se.

#94 Ja det är det… Tjejen är lite mörkare och de är inte lika i ansiktet. Men det var förvirrande när man såg dem springa förbi…

Verkar som jag får sätta tjuvlarm på Iris…
Skulle nog jag göra om jag var du :)
aaaw, så fina dom är :) jag trodde träffen var denna helgen, så jag missade den :( hoppas det blir nån till snart :)
nästa söndag den 25:e är det träff i sthlm igen =)

Albinotjejen på 47-50 är min lilla Tindra. Trojjan funkar jättebra! :o)

Vad skojigt att tröjan fungerade :-)
Audiatur et altera pars

Kent och Kerran… BTW Skitos är ju bror till eran Suzuki… kanske ni visste redan? Jag kan ju ha sagt det :) Fast kullen från året innan.
Det visste jag inte.. Kul. Nu ska ju ev. Suzuki bli mamma oxå, så då blir han morbror!! 

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu