Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 871 ggr
skrellet
0

sätta upp gardiner med iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi försökte sätta upp lite gardiner, men det gick ju inte så bra med ett par busiga illrar som sprang omkring :P

ja ni förstår säkert när ni ser bilden :P

skrellet
0

han spanar in

skrellet
0

här får tess lite spö med

skrellet
0

"vadå, stör vi?"

Alex
0

Haha vad gulligt! Kan inte vara lätt att ha iller.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

skrellet
0

hehe. näe ibland är det en utmaning :P tyvär blev det inge bilder när han klättrade i gardinen när vi stod och försökte räta ut den Räcka ut tungan

Alex
0

Haha jag kan verkligen se det framför mig! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Velsan
0

det är även en konst att försöka sopa golvet

VeronicaKahlbäck
0

…och dammsuga:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Faxlin
0

För att inte tala om att torka golv :-)
Ja, det mesta av det som är extremt tråkigt i vanliga fall blir lite småskojigt och tar lite extra tid när man har illrar som hjälper till. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Fast tänk så mycket mindre man hade behövt moppa golv ifall man inte haft illrar! Det är ju tur för de små rackarna att det är värt det!

[jenkass]
0

haha kul bilder :D

sarae
0

haha sötungarna! Här hemma doppar vi barastitch i vatten och såpa sen låter vi rickie dra runt honom i nackskinnet..ni skall se hur rent det blir!

Soffi
0

#12 ahaa, det är därför man har mer än en iller. då förstår jag :)

gwen
0

Satte upp gardiner i nya huset i förrigår. Illrarna tokdiggade att vi inte hade ork att lägga upp dem till rätt längd först. Nu ligger de och sover i gardinerna som släpar i marken…

TottsiGirl
0

Hmm bara Ted som har städfobi??

Dammsugaren låter ju bara SÅÅÅ hemskt så hurr då gömmer jag mig!! Men när den e tyst då kan jag vara kaxig och dansa krigsdans runt den :P

Skurhinken bubblar och sprakar riktigt hemskt hurr och för att inte tala om allt hemskt vatten den där moppen sölar ut på golvet! Fattar dom inte att jag blir blöt om tassarna FYY SÅ HEMSKT!!

#14 Men sova i gardinerna det gör jag iaf, om jag inte känner för att bråka lite med dom :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrellet
0

vincent kutar och gömmer sig under den största högen filtar när vi drar igång dammsugaren, tess verkar inte bry sig så mycket.

vi har inte skurat nån gång med dom så det återstår att se hur det slutar :P

[jenkass]
0

haha här hemma jagar toxi dammsugaren… å när man kommer fram med den mot henne så tror hon man jagar henne… detsamma när man ska skura… ett litet busfrö Skrattande

Malin-A
0

haha va gulligt, illrar vill hjärna "hjälpa" till med allt eller ?! =)

sarae
0

#18 hjälpa/stjälpa, same shit different name hehhee

Malin-A
0

hehehe =)

Robinsnel
0

#15 woodo är livrädd för allt vad städredskap heter (när de används), han blir skakis för resten av dagen…

KerstinL
0

Så här ser det ut här när moppen kommer fram.. Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

KerstinL
0

Hehe.. roooligt… Skrattande

Cool

KerstinL
0

Döda moppen… Skrikandes

Cool

skrellet
0

haha! ja så kan det vara;P

bnoffan
0

Molly är livrädd för dammsugaren. Kutar så fort hon bara kan och gömmer sig. Däremot så älskar hon skurhinken. Tittar man bort en sekund så försöker hon få sig ett dopp…

smurfb
0

Tjabo tycker oxå dammsugaren är det läskigaste som finns. Det tar nån timme innan han kommer fram från bakom spisen efter man dammsugit.

Frodo däremot tycker att dammsugaren ska dö och det spelar ingen roll att han fastnar med nosen i "suget" på kuppen.

elinn
0

Moppen är avgudad här med, särskillt av Elvis som tycker att blöt mopp är mycket godare än en torr….