Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 948 ggr
mille09
0

Min nya prinssessa

I slutet på september är min lilla prinsessa leveransklar, jag bara längtar tills jag får hem henne.

En liten pastell valp, blir nått nytt då jag bara haft albino, heheSkrattande

Igår satt jag fast nytt tyg under soffan så hon inte gör illa sig där. Sen ska jag komma på hur jag ska göra med alla datasladdar och så

Nån som har nått tips hur man kan få bort sladdarna eller så ? Tungan ute

<3 ferrets is the life <3

Gottfridsson
0

Grattis! Det finns rör man kan köpa, för att samla upp alla sladdar i, så att dom är skyddade. Hör dig för hos någon data eller elbutik.

mille09
0

Okej, hur mycket kan såna kosta tror du ? :D

Gottfridsson
0

#2 Inte en aning. Har haft tur och aldrig behövt gömma sladdarna för illrarna, när jag haft illrarna inne Glad Ibland har jag fått flytta upp dom lite, men oftast har dom legat och skräpat på golvet.

mille09
0

okej. nice :)

Loveferrets
0

Man kan köpa kabellist , hur stor beror på hur stora sladdarna e, dom e inte alls dyra, kolla på bauhaus, om det e sladdar till din stationära dator så sätt en krokspik en bit upp på väggen (så ej illern kan nå)  o lägg spikarna där i.

Grattis till er nya familjemedlem..

mille09
0

och lägg sladdarna där i menar du ? inte spikarna väl :P hehe

tack för alla tips :D

Ni är bäst :D

Loveferrets
0

Ja alltså du lägger sladdarna i den här kabellisten, det är jätte enkelt, när du lagt dom där i så "knäpper" man bara ihop listen så sitter dom fast. O detsamma med spik-kroken, det är en spik som är formad som en krok, spikar du du fast den i väggen (med kroken utåt) så lägger du sladdarna i den o klipsar ihop alla sladdarna med en klammer, dom brukar vara svarta. Så stannar dom där.

Aviendha
0

Här är en list som man kan gömma kablar i. Den är bra när man har en kabel som går från plats A till B.

Har man däremot för långa kablar så de ligger i en härva så kan en sånhär kabelgömma vara smart. Snyggare och mer lättstädat om inte annat :)

Nu vet jag inte om de saker jag tipsat om är de billigaste på marknaden, men kabellist kan man få tag på lite varstans om jag får gissa.

mille09
0

okej, tackar :D