Iller iFokus

Iller

Etiketter: illern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 1402 ggr
Mimmmi
0

Ingen som kan hjälpa henne?

TottsiGirl
0

Jag finns ju i Uddevalla men vet inte riktigt vad man skulle kunna göra.. Dom verkar ju redan ha jägare och fällor på plats.. Och ja dom vet ju inte ens vad det rör sig om.. Om det är en iller eller en vessla är ju lätt sett på storleksskillnaden vesslor e ju hejdlöst små… Hmm

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Mimmmi
0

Tänkte mer om man kunde åka dit och prata med henne eller dyl? Om det skulle visa sig vara en tamiller som gått in vilket känns mer troligt än att det är en vild…så den inte blir avlivad eller dyl.

UlrikaD
0

Om de fångar en tamiller så hoppas man ju att de iallafall kollar efter chip.

Mimmmi
0

jag kanske är nojig men tänker mig värsta skräckscenariet, antingen en ochippad iller som någon kastat ut eller en jägare som bara vill ta bort den.

När min fd iller kom lös och mest ner i ett rör i tävttstugan så ville de gasa ut henne idioterna, som tur var kom hon fram själv.

Gottfridsson
0

Risken är stor att dom "skuter först och frågar sedan", om dom inte kollat med polisen och det finns en förlustanmälan.

Tyvärr gäller det att dom kollar med rätt polisdistrikt (t.o.m. polisstation om man har otur), eftersom illrarna inte finns med i SKKs register, som oftast är enda stället polisen kollar Rynkar på näsan