Nu är man illerägare då :)
Fick hem min lilla pojk idag. Grubblade lite på namn och tror jag fastnat för Felix nu, och han kommer springandes på stört när man ropar Fille :P Fullt ös medvetslös och har prövat att smaka lite på mattes fingrar vilket kanske inte gick hem helt och hållet. Han är OTROLIGT duktig på att gå på låda redan. Hänt lite olyckor men han är i övrigt riktigt duktig vilket förvånar mig då han kom hem hit idag på eftermiddagen! :) Ska bli kul att lära känna krabaten :)

Grattis, han var supersöt fastän han var upp och ner.
Jättesöt kille!
En del illrar är exemplariska på lådan i början men slarvar när de gjort sig lite mer hammastadda, andra går bara på lådan där dom känner sig hemma och så finns det ju dom som slarvar jämt och dom som är duktiga jämt :) Hoppas du har fått det sistnämnda :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 Tyckte han gjorde sig väldans bra upp och ned :P hehe lite knas med datorn så bilden blev inte som jag ville.
#2 Jo får hoppas på sistnämnda :P
Asch.. han ville bara visa att man kan va snygg även upp o ner o han hade så rätt där 

haha tackar :D Jo han är en stilig iller :P Blev så förvånad över hur lugn han va när vi åkte hem med honom. Trodde han skulle vara lite ängslig eller rädd då han fått lämna syskonen men han va lugn som en filbunke :P
Grattis till den nya familjemedlemmen!!! Vart kommer han ifrån och hur gammal är han om man får fråga?
Skitsöt vilket fall som helst!!!
Tackar :D
Kommer från en uppfödare i Uppsala trakten :) hon heter eeeeeee här på iller.ifokus :) han är tio veckor nu om jag inte är fel ute :P
Jaha tack det är alltid roligt att veta varifrån de små tussarna kommer. Grattis igen och lycka till!!!
Grattis! SÅÅÅÅ SÖT!
Jag väntar hem min lilla kille om någon månad. =) IIIIIiiii!
Hur går det nu? Har ni kommit in i det??