Vila i frid finaste Schess
Jag beklagar :( Vad hände?
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men oh :( beklagar verkligen, kramar!
Hon blev överkörd. :'( Det hände här nere i hulstfred igår. Han som körde på henne ringde. Tog en bilresa hem till pappa i hölö, där hon skulle begravas. Så nu ligger hon där jag ville hemma hos pappa i mitt barndomshem med dem andra djuren.
Men det är fruktansvärt tomt :'(

Fy så hemskt, stackars liten 
Beklagar!
Sara
Mattes prinsessa! Om du visste hur saknad du är, vi kollar på hus, men det känns inte rätt, du skulle följt med oss, du skulle flyttat med oss, Skrollan och Groggie. Du skulle blivit gammal med oss, vart med om några år när vi får barn.
Det är så tungt, när ska saknaden sluta göra så fruktansvärt ont? Mitt lilla hjärta, du är saknad och älskad!!

Beklagar :( Det var ju dock fint av billisten att ringa.
#6 Det tar tid innan saknaden slutar göra ont :-( Försök tänka på alla fina minnen och allt roligt ni haft, så kan de minnena hjälpa till att lindra sorgen. Tröstekramar…
#7 Ja, det var fint gjort. Det är tyvärr inte många som ringer upp och meddelar vad som hänt.

Förstår hur du känner med huset… har kännt likadant med mina djur som dött och försvunnit. Att de inte fick följa med på olika saker, saker de missar att uppleva. Saknaden är enorm, men känslan att de missar saker som händer i livet, även om deras liv var bra innan, är ibland större. :(
Ja, det är jag jätte tacksam för, han grät lika mycket som jag. Han trodde hon klarade sig.
Ja, det känns helt fel att köpa hus nu, har fått så kalla fötter pga av det, vi får huset om vi vill för en bra summa, men jag har blivit så rädd. Jag vill ha henne med som stöd för min framtid =(

Köp huset! Du måste gå vidare med ditt liv. Kram
Tack! Kram