Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 406 ggr
UlrikaG
0

Ni som har Pet Cargo-burar....

….är de lika populära hos er som hos oss?

Här är det som så att om buren står framme, men är stängd, då bryter de sig in i den!

De tar av fronten, bokstavligt talat och går och lägger sig i den. Begriper inte hur de gör men….. in skall dem!!

Faxlin
0

haha, de bryter sig inte in i den, men visst lägger de sig där om den står öppen ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Hmm nej våra använder hellre stora buren eller leksakshyllan när dom sover?! Jag som gjort såå mysigt i petcargon Fundersam

Madde
0

vi har 2 pet cargo men ingen av de står framme då vi inte har plats för de. Men de tycker det är riktigt skoj varje gång den åker fram. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

ja även mina gillar sina petcargos! å mina har fobi för transportburar…..fast det e nog jag som gillar dem mest ;)

domiino
0

roxxy som hatar alla transportburar älskar sin lilla pet cargo. när hon är i mitt rum ligger hon mer än gjärna iden ( om hon inte får tag i mina nytvättade underkläder att sova i då förståss)

Ferret.YinniZ
0

ååh..va bra att de gillar dem! då blir jag mer säker på den som står här hemma hos mig=) ska bli spänande att se hur den uppskattas sen;)

JossanH
0

Själv köpte jag en Atlas 40 för ett par dagar sedan så nu har dom en stoor transport (med hjul) där det ryms 2 hängmattor i. den är populär!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarah
0

Hur ser en pet cargo ut?

Ferret.YinniZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske en dålig bild..men typ så=)

Sarah
0

jaha… en nästan helt vanlig transportbur…

sarae
0

nja inte riktigt ;) här kan du ser mer hur den funkar ;)

http://www.hagen.com/uk/cats/addinfo/pet_cargo_cabrio.cfm

jag älskar den..äntligen sliper jag oroa mig för att bebisarna bryter av fler tänder på gallret…

Faxlin
0

#10: Lär säga att det är så långt ifrån nästan en helt vanlig transport bur som du kan komma. har man iller så anser jag att detta är den ultimata buren. Detta då det inte finns något galler de kan skada sina bissingar på. Sedan är den gjord för att man ska kunna sätta fast den ordentligt i bilen med vanliga säkerhetsbältet.

Försök att passa på och kika på en sådan när du är på träff nästa gång så får du se att den är rätt unik.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sarah
0

Ojoj… ska kolla lite när jag ser en. Som tur är har jag inga gallerbitare…

JossanH
0

#13 samma här eller peggas kan bita lite.. sen tycker jag att pet cargon är lite för liten.. tycker även att det är dumt att den är rundad i kanterna nertill för då är det svårt att få en låda att stå still där…

Sajtvärd på Iller.ifokus