Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 363 ggr
Smeagol
0

ÅSA F!!! När är träffen??

Jag undrar när träffen i HC är?? Har frågat det på en tråd förrut men fick ej nå svar!! Jag och min kille och våran iller är jätte sugna på att komma dit!!! Vi var där förra året men dock efter att träffen varit.

Robinsnel
0

HC?

sofie
0

High Chaparall

Smeagol
0

Japp High chaparall. de är de ja snackar om sddu!!=9 Men vart är åsa??? Har hon rymt eller ignorera bara hon mig?? =)

Faxlin
0

haha, jag ignorerar dig. Förstod du inte det? hihi
Nejdå, jag har fått lite bannor av gubben, han ansåg att jag suttit här för mycket de senaste två dygnen. Nu skulle tvätten fixas sa han. Så jag måste göra det.

Men självklart ska jag svara nu n är jag sett att du frågat mig. Måste missat förra gången.
Men jag är rädd för att du inte blir glad lver svaret, För det är lite luddigt,
Någon gång i sommar. Allt hänger på när gubben får reda på när han får semester. Då vi vet det, då vet vi när vi åker ner och då bestämmer vi tillsammans vilken helg där i min semester som passar flest bäst.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#4 ja men då tycker ja gott och väl att din gubbe kan ta semseter i juli. eftersom då ska min gubbe ha semester.. för mig är de nog inga problem annars att boka in en helg. Men juli är den bästa månden. hälsa han de. =)

Faxlin
0

haha, ja då har jag hälsat honom det. Men han lät inte så glad över att ha den i juli. Kanske i slutet om vi har tur :-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Åsa ska du ha bävermössan på dig då eller har du skaffat en illermössa? ;)

Faxlin
0

haha, jag hade faktiskt bävermössan förra året. den hänger så fint i husvagnen. hihi

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#6 men vadå då?? de är väll en härlig månad ju. ja men ta det över en helg i allfall. så ska de nog gå att fixsa på nått vis. men de bästa vore ju om det var i juli!! för jag vill verkligen komma dit!! Åsa kan inte du berätta lite om hur de funkade när nu hade illararna med. Vad ni hade för hagar osv.Hur de givk att ha de i husvagenen och inne på hc m.m Vet att det står en artickel om HC träffen förra året men den sidan vill inte visa sig för mig.. suck.

Faxlin
0

Får du inte upp artikeln från HC? Konstigt, hmm, men jag kanske kan kopiera in den hit. hihi

Ska bara busa lite med mina vildar här först. De är på attack humör. :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#10 nää..de funkar inte jag vet ej varför. jag kan se del 2 men inte del ett?? Konstigt men sant, tyvär=(

Faxlin
0

hmm, inte jag heller. Mysko. Måste snacka med grabbarna om det här.
Sara, kan du läsa alla de tre artiklarna? Förberedelen och sedan del.1?

Audiatur et altera pars

sarae
0

hmm..e jag vilse eller? finns det fler än en artikel om HC? för den kan jag se….

Faxlin
0

#13: Ja tre stycken om HC. Packningen före resan. och sedan del ett och del 2. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hmmm ser ingen av dem! ser bara den om själva träffen….ligger de alla under samma kategori?

Faxlin
0

Nej Sara de om campingen och det ligger under Resa med iller .-)

Audiatur et altera pars