har tess fått fnatt?
när vi piper i en pipleksak så kommer hon galloperande och poppar, fast poppandet låter mera som kuttrande. och hon leker inte med den. hon går bara omkring och snokar. hon har aldrig poppat så mycket som när vi piper med den.
men som sagt så leker hon inte, utan verkar mera komma kuttrande som det var hennes barn.
ska honor vara såhär? vincent tar pipleksaken och kutar iväg med när det är han som hinner först.

Haha Robinsnels iller Tuva var nästan likadan. Fast hon verkade vara riktigt förbannad på den där pipisen. Gick runt och argpoppade..

Kiara blev också arg på pipisar. de skulle liksom bara dödas så länge de pep. Var de tysta var de ointressanta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tess är lite knäpp, piper sandra med pipleksaken i sovrummet, så kommer tess springande till mig i köket och börjar klättra i mina byxor, sen när hon hör att det inte är jag som har den så kutar hon mot sandra.
men frågan återstår ju. kan tess tro att det är ungar som piper? vi vill inte vara taskig mot henne o få henne att tro att det är hennes bäbisar som piper :\
Här hemma kommer det fem galningar så fort man piper. Dom kan ligga och sova men dom kommer så fort dom små benen bär. Sen gör dom allt för att få den och mörda den. Det är bara Göris som inte är intresserad av den.
Här kommer båda som ett skott och den ena biter mig (han fattar inte att det är den som piper och inte jag) och den andra kastar sig över pipen och springer vilt fräsande och gömmer den
samma med triton. han blir yxtokig!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#3: Nejdå, det är inte bebisar som de assosierar detta med. Så du är inte elak mot henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Min Gamling hatade pipljuden! Han sprang fram och högg det han fick tag i. Handen, armen, pipisen.. Han bet aldrig annars. Tror det är ljudet de avskyr.
Sara

Smeagol kommer jämt när vi piper med en boll som vi har. Tycker de är helt underbart att han lyssnar till det. helt perfekt nät man har "tappat bort" han. Men han brukar inte vilja bita i bollen. hmm. kanske beror på att den är så stor. Men jag får smeagol att följa med vart som helst när jag piper med den. väldigt häftigt att se=)

Sot komemr springade som en lite blixt. Tar leksaken och går och gömmer den lika snabbt. Roligare än så blir det inte. As bra sak att ha när man inte hittar henne.
Fast hon har en pipleksak i blått och vitt tyg gord som en jätte liten hund eller nått. Den bryr hon sig inte om. Hon komemr när man piper men då står hon bara och nosar på den och går sin väg. Undra varför den är så tråkig när den andra pipleksaken är så kul… 

Lucifer är helt ointresserad av pipande. lite skönt utan massa pipanden hela tiden.. hm, dock älskar han allt som skramlar eller plingar, och HÖGT också :P inte lätt att sova må jag säga..