Tagit över lägenheten!
Jag är mitt i en flytt(köpt hus), igår skeppades allt jag äger och har iväg till min mors garage.
Innan allt är klart i huset får jag bo hos min mor(Woho!)
Dock är inte illrarna välkommna, jag kan vara glad att mina gnagare får bo i garaget.. :/
Så allt utom kaffekokaren, en madrass, illrarna och deras saker, jag och pudel är kvar i en väldigt tom lägenhet. Lägenheten måste jag lämna den 29 så jag stannar tills dess endast för jag vill få vara med mina pest råttor in i det sista(Dom ska få bo hos en vän sen).
Jag och pudel mår si sådär över att bo i denna tomma lägenhet, men illrarna… Dom älskar det!!
Tillråga på allt har töserna varit instängda i köket hela veckan pågrund av flytt packn ingen, så deras energi är på högsta nivå nu när jag släppt ut dom på grönbete!
Lägenheten har blivit deras autoban! Jag och pudel har hoppat upp på madrassen och får helt enkelt hålla oss undan för f*n ta oss om vi skulle vara ivägen!
Här härjas det villt, inga hinder ivägen för deras massaker så långt ögat kan nå, skulle en fot eller tass dingla utanför maddrassen ja då j*vlar är den illa på det.
Detta är inte längre min lägenhet, den är illrarnas ;)
Snälla, kan någon hjälpa mig och pudel!? :P
Hälsningar Malin

Kan du inte lägga pudel i mitten nånstans så de får en hinderbana att skutta över åtminstone?
#1 Han har tålamod med illrarna… Men så mycket… Hrrm.. Nej.. :P
Hans tålamod har blivit mycket kortare på sistonne med ^^
Hälsningar Malin
ha ha ha ha ha, Ni får flytta ut i trapphuset så länge.. 
Så det blev hus!?! Grattis!!!
#4 Yes och tack :) Den 6 sept får jag tillträde :)
Hälsningar Malin