R.I.P finaste fladdermusen Tjabbe..
Inte ens 6 veckor har gått sen storebror Gimli fick somna in och idag blev det din tur min älskade..du har kämpat på länge med både tumör och insulinom och livsglädjen fanns in i det sista..inte ens hos veterinären ville du ge upp..min envisa lilla ängel..
Jag kommer sakna dina väsningar..min lille sir väs..fick du inte som du ville väste du, poppade surt och gick därifrån, så himla dryg och envis!. Jag kommer sakna hur du hatade allt förutom ditt torrfoder och vissa godissorter..om jag försökte ge dig kött eller nåt annat gott så hulkade du bara…Jag kommer sakna dina gigantiska öron som fick ditt huvud att se så litet ut..Jag kommer sakna dina ompysslingar om kvällarna då du putsade och noppade min arm väldigt noggrannt..jag kommer sakna hur du aldrig ville ligga i knät men alltid kröp upp brevid mig i soffan och sov…jag kommer sakna dig!!!!
Sov gott nu min lilla ängel…

Sara
Beklagar förlusterna 
beklagar så 
Beklagar sorgen över en vän. =( Det är tungt att förlora dem små.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Beklagar sorgen! Så otroligt jobbigt när man inte får en chans att hämta sig mellan förlusterna.

Beklagar sorgen…
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Lille Tajbban :(
Jag kommer nog mest sakna dina otroligt knasiga skutt när du försökte fånga nånting.. Tänker mest på den gången du kom dragandes på en hel förpacknng med toapapper och sen försökte fånga den igen, efter mycket väs förstås, men dina hoppa var mer som en bambi på isen…
Du var verkligen en speciell kille med en speciell stil.. Sov gott
Sajtvärd på Iller.ifokus
Beklagar sorgen=(

Beklagar sorgen. Helt underbar tomte grabb *tröstkramar*
Beklagar verkligen!
Paulina
Beklagar sorgen!

Vad fin han var, Beklagar sorgen.