Han har iaf. kissat
Borde sova, eftersom jag bokat om mig från 07-färjan till 03.30-färjan, men kan inte. Är på väg till Sonny-Boy och hans bror Stig-Helmer, samt grabbarna Gunfjaun och Graiper.
Sonny-Boy lyckades smyga förbi matte ut på balkongen, när hon hämtade en sak… 2 våningar ner till marken. Bäckenet har flyttat sig en kota bakåt.
Är så orolig, trots det posetiva beskedet jag fick ikväll, att han klarat av att kissa. Första steget för att ha en chans att kunna överleva.
Nästa är att se hur mycket skada nerverna har tagit…är skadan på nerverna liten, så finns möjligtheten att han klarar sig igenom detta och kan få ett så värdigt liv en illerkille född 2002 (eller var det 2003..minnet sviker av oro. S-kullen med dubbelnamn var det iaf. Sweetie/Admiralen är föräldrarna)
Oj stackars kille, hoppas verkligen han ska klara sig, uppdatera gärna hur det går, förstår att du inte kan sova.
jo, jag kommer att uppdatera. vet att det finns ägare till syskon från samma kull och även samma kombination men andra födelseår. Även om syskonen inte lever längre och flera från kombinationen också har lämnat oss.

håller tummarna för er!
Usch va jobbigt! Hoppas verkligen att det ordnar sig och att han klarar sig. Jag ska verkligen hålla alla tummar och tår!!
Fy! Håller tummarna för grabben!
Sara

Håller en tass för honom.. född -03 borde han vara, Sweetie föddes -02
Stackars lilla grabben. Vi håller tummen härborta och ta hand om dig Ammi.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Hur har det gått Ammi ?
Det gick tyvärr dåligt
Förlåt att jag glömde uppdatera denna tråd, när jag skrev Memorialtråden för Sonny-Boy.
Kan dock avsluta denna tråd med ett posetivt besked om hans bror Stig-Helmer. S-H insulinom ligger på 4,9 vilket är bättre än det normalt brukar vara.
Tack för era önskningar om att det skulle blivit ett bättre slut på denna olyckshändelse.
Ammi
Det går bra att låsa denna tråd.