Norrskenets kull 12 veckor
Idag är valparna 12 veckor och ännu mer fart på dem. Nu tar dom sig upp för byxorna, springandes.
Melwin och Leija flyttade i lördags och dom gjorde sig hemmastadda så gott som direkt och visade duktigt vart matte missat att illersäkra hihi.
Den här gången blir det en hel del bilder:)
Melwin innan han flyttade, så härlig och avslappnad sovstil

# 2 & 3 HA HA HA,
#5, Vilken pudding, fan så sööööööööööööööööööööt

Oh, jisses. Skulle aldrig orka med att ha fler små Marcellosar hemma haha ;)
Fortfarande är han lika underbar men han tar knäcken på både mig och Kalle när det kommer till aktivering. Men nu går det att ha honom och Skit ihop med bara lite smågnäll så hoppas Skit kan avlasta oss lite ;)
Han växer så det knakar och äter som en häst! :D
Jag blir bara mer och mer kär i honom för varje dag som går och nu har han fått en lekkompis som lätt fintar bort honom, lilla Willow som Hanna fått hem för ett par dagar sedan.
Sedan Marcello flyttade in har även Kalle intresserat sig ännu mer för illrarna och han hade med Marcello ut på landet över natten.. Tyvärr dog mitt kamerabatteri, men bilder kommer!
Brorsan ser ju lika stor ut som Marcello :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#11 hehe jag trodde inte dom skulle bli mer aktivare men tji vad man bedrog sig;D
Vad härligt att höra att det går frammåt:)
Naw vad roligt att Wilow och han kan busa ihop.
Jasså vad kul, hjälper han till mer med det tråkiga sysslorna då?;)
Ser fram emot bilder på grabben:D
Lilla Noor posar sött
Funderade på att hon skulle få stanna hos mig men jag har redan valt avelshona och snart ska jag börja söka efter en avelshane utanför sverige att importera men när avelshanen väl kommer så bor jag, illrarna och karl nog i ett hus. Men bor än så länge i en etta så det är nog bäst att tösen får en egen familj.
Hehe, ja han har tom erbjudit sig ett par gånger att rensa lådorna haha. inget jag bett om som han ändå frivilligt gjort :)
Noor kan komma hit och vara söt tillsammans med bror. Älskar albinos ännu mer nu!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#19 hahaha ja va farlig peppar såg ut då 
Mmmm älskar pasteller…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#2 & #3 HAhaha vilken härlig en! Stackars Rasmus, lever han? 
De e alla så fina, jag tittar på datan var dag så jag inte missar några bilder! Hoppas Noor också får ett bra hem!
Glöm inte säga vem jag får med mig, när du bestämt dig! 

Härliga dom ser ut:) Synd att förra hemmet inte fungerade för Noor, men får hoppas på att ett nytt bra kommer för henne snart igen:)
Kairi hälsar:) tyvärr så kan jag inte visa några bra bilder för hon är alldeles för snabb för min dåliga mobilkamera annat än när hon sover:) Annars är det full fart och speciellt klockan 3-4 på natten då husse vill sova;)

#21 Ja hon ser ut att göra "arga blicken";)
#22 hehe jorå som tur är:)
Ja jag hoppas hon snart ska finna ett bra hem. Jag har haft lite fullt upp men vet inte om du föredrar en mer lugn eller lite mer att jobba med?:)
#23 Tack, ja riktigt synd men känns inte magkännslan bra så kan jag inte sälja iväg henne till det hemmet, annars skulle jag gå och vara orolig hela tiden. Så jag hoppas jag ska finna ett bra hem åt henne:)
Du får hälsa tillbaka från oss alla:) Går bra med sovbilder också, bara sött;) hehe vad härligt, energi i den tösen:)
Nu har jag skrivit ut ett till köpekontrakt som jag glömde när du hämtade Kairi. Ska ev. till Melwin och Leijas matte och hälsa på i helgen så kanske kan träffas så du kan skriva på det om du kan då:)

#24 Jo det ska nog gå bra i helgen, bara att du hör av dig i förväg:)
#24 Förstår du har säkert mycket o stå i… Alla köpare som ska ha sina valpar o kontrakt o sen allt annat därimellan! Phew..
Hmm.. Jag vill ha den lite mer lugna valpen
Så drar jag inte vatten över huvet! Min hund har redan tagit platsen för slavdrivare :-)
Vem är den lugnare valpen?

Marcello är ju bara fööör läcker!!!!

#26 Ja man ska hinna med sitt eget liv samtidigt plus att man försöker hitta ett nytt hem åt lill tösen Noor.
hehe okej;9 Jag tycker faktiskt Sky verkar lite lugnare än Sun:)

#27-32 Naw mormors charmtroll. Han ser ut som en fluffig mink ;D
#33 Kan bara instämma:)

putt:)
#34 Nämen då tar jag gärna fina Sky!! Får jag henne?
Kul o veta oxå för så kan jag äntligen "lägga in" henne på hemsidan 
Kallar ni henne Sky? Så kan jag också göra det, fräckt namn!

#37 Då ska jag maila över bankuppgifterna så kan du föra över tingningsavgiften, glöm inte att märka betalningen med "Sky".
Sky är hennes stamnamn men hon kan även ha det som tilltalsnamn helt klart:)
Härligt att en till hittat sitt hem
Grattis till valpisen, Felippa!
Men gud så kul Felippa, grattis till Sky he he.. uppdatera med bilder sen,,
Härligt att Sky får sig ett hem snart…Hur många valpar har du kvar nu Norrskenet ?

#39 Ja verkligen men det har varit klart ett tag nu:)
#40 Sun blir nog Gävle bo som det ser ut så nu är bara lilla söta Noor kvar. Hade en intresserad men dom var endast intresserad att köpa henne som avelsiller och eftersom jag parade Saga med just Eskil så fick jag fram en avelshona jag verkligen vill fortsätta min avel med och ända från början hade jag bestämt att endast en skulle gå vidare i avel och det kändes fel att ändra på. Vill inte riskera att mitt avelsmål blir förstört utan vill ha stenkoll/kontroll över det. Så go tösen letar fortfarande ett hem men det kommer nog snart, det är jag övertygad om…för vem kan inte falla för den tösen?!;)
#41, Exakt, hon är oxå en skönhet precis som dom andra och jag tror bestämt att det snart är hennes tur att få sitt hem..

#42 Absolut! Hoppas hon finner ett hem med illrar redan så hon riktigt kan göra av med överskotts energin:)
Söta Noor, finner nog sitt hem snart :-) Hoppas allt går bra för de som ska/hunnit flytta.
Va roligt!!!
Förlåt att jag inte svarat på länge men jag fick helt plötsligt dubbla arbetstider denna vecka ..pheeeew 12-14h fre,lör,sön,ons,tors,fre! Men nu kan jag, Yume o Sky leva gott hösten o våren :)
Ska genast kolla min mail o föra över pengarna! Snart åker jag! Ska bli så spännande! :-)
#45, He he du får uppdatera sen , så kul !!
#39 & 40 Tack ska ni ha
Jag är så glad att jag får hem lilla Sky! Ska bli så roligt! Självklart kommer uppdatering(arna) ;)
Usch, har lyckats få virus i hela kroppen tur jag är ledig nu.. ska vila o bli frisk innan jag åker!! :')

#44 Jag tror faktiskt jag hittat ett perfekt hem åt henne nu. Om det blir så får hon två lite äldre illergrabbar som sällskap :) *håller tummarna*
#45 Ingen fara, man svarar så fort man kan helt enkelt:) Ja nu är det inte långt kvar tills Sky är i din famn;)
#48,Håller tummarna här oxå att ni funnit henne ett toppen hem o det är ju en bonus om det finns 2 grabbar hon kan busa med oxå he he.

#49 Ja det känns som ett stort plus att hon hamnar hos en familj med illervana såklart ett stort plus att tösen isåfall får illerkompisar:)