Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 711 ggr
AnderssonPeter
0

Hjälp mig rädda min post :)

Hej tänkte bara fråga om någon vet om det finns något man kan hänga i brevinkastet så att posten landar där istället för på dörrmattan?

Nemo går typ 1 av 100 på posten vilket inte är så kul om där ligger en räkning,  borde finnas någon box man bara kan hänga i brevinkastet tycker jag men vet inte riktigt vart jag ska börja leta…

Musiken
0

Cykelkorg! :D

Loveferrets
0

Ha ha jag skulle precis skriva cykelkorg Amanda men du hann före Skrattande

UlrikaD
0

Eller skräpkorg som man har soppåse i. Det finns sådana som inte ser alltför gräsliga ut.

Annars kan man väl ställa en bajslåda under brevinkastet, för där går väl ingen iller ändå?Flört

AnderssonPeter
0

Tack så mycket 1,2,3 ska se om jag hittar en Cykelkorg som man kan fästa på något smidigt sätt…

#3 jo förutom de här tinings besöken så där dem 2 ganska duktiga på att hitta rätt ställe att göra sina behov dvs toa lådan..

HannaM
0

Var bara försiktig så inte illern använder postkorgen som en väg ut genom brevinkastet

UlrikaD
0

#5 Den historien hade jag glömt. Man får ha feta hanar som inte kommer ut helt enkelt.

illernettan
0

Jag har för mig att det finns specilla korgar att hänga där. Kolla med Beijer kanske eller med din vaktmästare om du bor i lägenhet.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Sara
0

En pappkartong som sätts upp med starkt tejp. Inte så snyggt men ganska rymningssäkert.

Sara

HannaM
0

När jag jobbade som brevbärare kommer jag ihåg att det var en lägenhet som hade satt en brevlåda utanför dörren. Vet inte varför, kanske hade dom katter som kissade på posten eller hund som skällde om man stoppade in något men det funkade fint för min del i alla fall.