tandläkarbesök för rick tick
jo så här e det, jag hade ont i en tand så jag gav matte ett tjuv nyp i tummen, liksom bara för och tala om att detta är fel.
ni människor är inte så dumma!
hon fattade grejen och då fick jag ingen maat…….och de går ju inte så jag liksom visade mitt uppenara missnöje………..
*vända upp och ner på alla toa lådor
*draa ur all tvätt som låg tvättmaskinen
*speka runt i toa låds sanden så den sprids så myccket som möjligt
*döda palmen…….nästan matte fick tag på mig och sa ngt om att nu fick det räcka!.
(skulle inte tro det………..
)
*så jag anfaller en hög med ny vikt tvätt
*välter ut ett stooort pennställ…… hehe nu tycker jag att jag lyckats markera mitt missnöje
inte ge mig mat vilka dårar …
och sedan har dom mage att väcka mig tidigt nästa dag………….. men då han jag inte ens göra något för rätt va de va så befaann jag mig i en sån där låda
jag kände att detta var doppen s jag använde mina hudini konster och lyckades
ta mig ur……d fick jag åka framsäte
mycket bättre!! 
väl framme mötte jag en konstig figur i gröna kläder…..han klämde och kände och tittade på mig………………jaa du gissade rätt jag gjorde ett okej några försök att nafsas vile ju bara smaka men han var för snabb jag hade ju ont i en tand ju!
sedan bars jag i väg aav en annan i grönt och så fick jag en spruta och blev jätte trött.
och kan ni tänka er när jag vaknade till fortfarande yr och vimmelkantig…så var det onda borta.
oj vad det snurrar är det så här det känns att vara bakfull…..?.
husse sa att bakfull vimmelkantig iblaand illamende är symtomen på dennaa åkomma jaha då var maan bakfull alltså.
men skönt att det inte gör ont i alla fall……..men här ligger man bakfull med en hel tand mindre var är den där tand feen någonstans???
min guldpeng?
hmpf!!
sen kom matte och husse och jag fick åka framsäte hea vägen hem i en ny alldeles egen extra mjuk feece filt bara min.
men var i h'lsingland är min guldpeng!!!
ha det gott mvh rickie
Hahahaha! Hoppas verkligen att tandfen lägger en guldpeng under din puff inatt :)
Paulina
Ååh vilken söt skildring :) Hade han fått en spricka eller dylikt?
Men tick tick då!! Självklart måste du få en guldpeng under sovpuffen för att du varit så duktig! *puss på dig*
Han fick en inflammation i
tanden pga tandsten. ;)
Ha ha ha

Låter som du överlevde=) Och nog kommer tandfen, men min fråga är vad ska du med en guldpeng till? Bättre att önska sig godis eller något användbart
#6 Men Milaaano kräver ju resekassa!
Paulina

Stackars Rick Tick. Hoppas Lancelot kan komma med soppa på sängen eller någonting iallafall.
Och såklart att du ska ha en guldpeng. Eller varför inte ett guld-kyckling-hjärta. Det är du värd!!
Vill gärna säga puss på näsan Rickie men det är ju du…så, jag vet inte, men vad fan, jag chansar. PUSS!!
Finaste tickisen! I din allra finaste tvättmaskin… knäppgök ;)
!