Iller iFokus

Iller

Etiketter: skötselbeteendeuppfostran
Läst 823 ggr
Mixxy
0

Valle suger på Donnas öra

Är mest nyfiken på varför vår lilla Valle ligger och suger på Donnas öra. Han blir 10 veckor idag. Det börjar med ett intensivt slickande, och detta pågår när Donna ligger och sover. Sedan övergår det till att han bara ligger och suger på örat. Det är precis som att han tror att det skulle vara en spene på sin mamma för medans han ligger där så trampar han runt med framtassarna. Det ser ganska fridfullt ut för till slut så ligger han och blundar och ser verkligen ut att njuta.

Vad kan det här bero på?

duholm
0

Iller ellr katt?

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

HannaM
0
duholm
0

Jag hade nämligen en kattunge som vi tog för tidigt (runt 6 veckor) eftersom mamman blev påkörd. Han började göra så när han var runt en 8 veckor. Han suttade på allt han kom över, från våra öronsnibbar till hörnen på täckena. Han slutade med det efter vi skällt ut honom ett par gånger… Inte superfräscht att ha kattslem i hela sängen när man går och lägger sig (tyckte jag då… Nu kan man hala ut dagsgamla kycklingar och möss ur örngotten och bara rycka på axlarna och somna!).

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Mixxy
0

Iller är det :) Donna tycker det börjar bli lite kallt om öronen, inte mycket päls kvar snart ;)

[Sephrenia]
0

Kan han sakna att tutta på något kanske?

Mixxy
0

Tänkte att ni skulle få se hur lillskiten håller på :)

http://www.youtube.com/watch?v=kizMrHcRw3c

[Sephrenia]
0

Det där ser verkligen ut som tuttsugande/diande, när mina illrar snuttat har det vart med tänder och lite mer nopprande, här smaskas det ju på ganska bra.

Musiken
0

Nejmen sa sott! :D