Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 655 ggr
Anothername
0

Vila i frid älskade Vaire

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick Vaire somna in för evigt.

Det va det tuffaste beslut jag någonsin har vart med om och tagit. Men för Vaires eget bästa fick hon somna in.

Hon va en underbar liten tjej. Omtyckt av alla, till och med dom som är rädd för illrar och speciellt av oss här hemma där hon för alltid kommer vara saknad.

Det va det värsta jag varit med om men jag är säker på att våran lilla älskling har det bra på andra sidan.

Du kommer alltid va för evigt saknad.
Vila i frid nu ängeln <3

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

Vila i frid <3

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

sarae
0
Anothername
0

<3

HannaM
0

Sov gott finaste lilltjejen. Imorgon kommer brorsan och håller dig sällskap, kanske kan ni jaga katter ihop?

Anothername
0

<3

Loveferrets
0

Beklagar Gråter Man önskar dom kunde leva för evigt

Sara
0

Beklagar sorgen!

Sara

enbartmalin
0

Beklagar verkligen :(

Hälsningar Malin

JossanH
0

Det är svåra beslut men oftast rätt beslut. Jag beklagar sorgen, den är inte lätt att bära.., och beklagar HannaM Gråter

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Beklagar verkligen. Båda syskonen.Rynkar på näsan

Madde
0

Beklagar sorgen. =(

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Aviendha
0

Lilla sötgumman! Beklagar sorgen!

Gottfridsson
0

Så tråkigt att hon lämnat er. Ni har gett henne en fin tid sedan hon kom till er. Beklagar sorgen!

//Ammi

[HannahoHenrik]
0

Beklagar sorgen

LinaIsabell
0

Beklagar. :(

Anothername
0

Tack för alla värmande ord. Det är fortfarande ofattbart :/

Vi är mitt uppe i en flytt och d känns som det är ett enda stort kaos i mitt huvud :'(

Lilla skruttan. Förstår inte att hon är borta :'(

ilestungarcon
0

Det är aldrig lätt att förlora någon, fick avliva min råtta Totte för ca 3 årsen och det var det hårdaste beslut så han somna in i min famn. så beklagar verkligen! men endag ses ni igen ska du se.

Gottfridsson
0

#16 Förstår att det är kaos :-( Försök fästa tankarna på allt roligt ni haft tillsammans. Det hjälper, tillsammans med tiden, att läka sorgen.

//Ammi

Bogey
0

Beklagar