Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 2196 ggr
UlrikaD
0

Mollys valpar 10 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags för sista vecko-uppdateringen då…

10 veckor gamla idag och deras vikter ligger på:

Sir Lancelot: 921g

Sir Galahad 902g och

Lady Guinevere 686g

Tog med mig det lilla gänget med Molly, Nolita och vappisar och letade upp en grön gräsmatta i närheten. Tog med mig transporten för lite skugga.

Lilla tösen är först som vanligt.

UlrikaD
0

Efter ett tag hittade Molly en bättre väska att flytta in i.

UlrikaD
0

Och efter mycket bus drog man sig tillbaka för en tupplur. Alla tassar upp i vädret.

Finns en jättebra anledning att det inte blev några bilder på buset. Jag hade fem koppel att hålla reda på!!

UlrikaD
0

Det är allt mysigt med storfamilj.

UlrikaD
0

Jomenvisst!Skrattande

UlrikaD
0

Det här ljuvliga trollet är först ut med att flytta hemifrån imorgon. Seriöst, hur ska jag överleva utan att ha detta underbara ansikte att pussa på. Jag fattar inte…kommer ju bara inte att gå.

UlrikaD
0

Och dagen efter flyttar troll nummer två.

UlrikaD
0

Hade faktiskt planerat att ta hand om min disk när jag kom in igen. Men Erik hade helt andra planer. Och vem är jag att säga nej till lite gos.

Fast nu har Erik gått sin väg så mina ursäkter är nog slut….om jag inte går och petar på en valpis och ser ifall de vill vakna lite igen.Flört

Satmaran
0

Sååååå vackra!!!! Makalöst vackra!!!

Jag förstår att du har svårt att slita dig!!!

UlrikaD
0

Igår flyttade Lancelot och idag flyttade Galahad. Är så tomt här så det är löjligt.

Ska promenera iväg till närmaste affär och köpa upp deras lager av godis, glass och dricka och sen ska jag tröstäta mig till sömns tror jag.

Måste nog ha mycket socker i kroppen när jag ska stå till svars för Molly och Guinevere senare. För att inte tala om Nolita som anser att valparna är minst lika mycket hennes.

Saknar mina små så det gör ont i kroppen. Jag vet att båda två kommer till kanonhem och jag kunde verkligen inte önska bättre hem åt dem. Men egoisten i mig ville ju behålla alla själv.

Galahad myser med Nolita innan det är dags att åka.

Loveferrets
0

#9, Inte mycket till tröst men jag kramar om dig i alla fall, hoppas du har möjligheter att hälsa på någon av dom ibland även om det inte är samma sak.. Obestämd

Filippa-e
0

Usch måste vara förfärligt svårt.. som #10 skriver.. hoppas du kan hälsa på dem ofta!!