Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2685 ggr
Susan
0

Killar födda 13 maj söker egna hem

Dashing Ferrets har några killar som söker nya hem runt det 10 juli.

Valparna är efter Dashing Ash och Angoraferrety Jamila Delein  och blir väldigt mörkt vilt färgade med lite längre päls än normalt

Mer info och bilder hittar du på min på hemsidan http://www.dashingferrets.se/ och i valpdagboken.

Jag nås på e-mail: duke00@live.se eller mobil: 070-8957494

Susan
0
zickan
0

sjukt söta

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Trollmusen
0
Susan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nytagna bilder på killarna i kullen. Det är 3 av dom som söker nytt hem an så länge.

Susan
0
Susan
0

Några nytagna bilder på killarna som söker egna hem

kille 1

Susan
0
Susan
0
[jennyrapp]
0

Jättesöta! bilden på kille 2 är ju så man smälter :*

Bogey
0

Jag gillar kille 3 skarpt. Hade vi inte redan tingat valp så…

enbartmalin
0

Den 3:e killen var ju riktigt stilig :)

Hälsningar Malin

Susan
0

Ja kille nr 3 är en riktig goding. Tyvärr så tror jag han kommer att få en båge av ljusare hår över ögonen när han har bytt päls ett par gånger, presis som mor sin.

cannaydia
0

Vackra valpar! och pojk 3 vilken mörksnygging! =)

UlrikaD
0

Vilka godbitar!Kyss

Men i första inlägget står det mörkt viltfärgade, men nr.3 är väl ändå Blackself? Eller visar min dator helt galet?

enbartmalin
0

Det är en Blackself :)

Hälsningar Malin

Susan
0

# 14 o 15

Han är inte riktigt svart tycker jag och visst hade han mörk skinn när han föddes men inte så där som en riktigt svart illervalp brukar ha. Desutom tror jag att han kommer att få som ljusa ögonbryn och kan bli brunare i färgen som mamma. Så i mitt tycke är han inte en riktig blackself men solid. Lägger upp en bild på mamma i vinterpäls så ni förstår hur jag tänker.

enbartmalin
0

Han ser ju verkligen ut att vara en Blackself, men bilden kanske berdar?

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Det står ju på din hemsida: "3 hanar söker fortfarande eget hem, 2 mörkt viltfärgade och 1 svart"

Vad menar du med svart då?

Hälsningar Malin

eeeeeee
0

Riktigt tjusiga är de alla tre =)

Susan
0

# 17 Nej inte bilden men valppäls kan luras har jag märkt. Mamma var utan mask som valp och vid första riktiga pälsen började hon få teckning i ansiktet som har ljusnat med pälsbyte. Men man vet ju inte han kanske blir svart men jag vill inte lura någon så det är svårt att säga säkert. Vet också att en del runt om i Eu kallar dom blackself fast dom har antydan till mask men jag tycler inte att dom är riktiga blackself med maskm nen solida i färgen så det är kanske mer passande att kallad dom black solid eller mörkt viltfärgade solid om dom har en brun nyans. Men det är ju min personliga uppfattning och åsikt.

Susan
0

# med svart menar jag svart men i bloggen skrev jag svart för att man skulle veta vilken av dom tre det var efter som alla bilder var efter varandra.. Dumt av mej men visst han kan vara blackself eller inte det får tiden utvisa. Jag är hemskt ledsen om jag är otydlig.

enbartmalin
0

Men det är absolut ingen fara ;)

Jag tog det bara som att han blackself och därav mitt tidigare inlägg.
Nu har vi klargjort att han kan och kan inte vara det :)

Hälsningar Malin