Lars och Nisse (BILD-BOMB!)
Har ju inte uppdaterat nagot om lillfisarna pa lange nu, sa tankte att jag skulle slanga in nagra bilder fran i vintras och fram tills nu :)
For ovrigt sa frodas de som ogras! Nisses sommarsvans fran forra aret verkar avsevart mycket mindre an sa lange, och jag missatanker att det ar sa mycket utevistelse (tack vare uteburen) och mer BARF som gjort honom sa fin :) Lars har vaxt han med! Han ar inte langre lillskrutten som ar ett halvt apple hog, utan nu narmar han sig ett helt apple ;) De ar fortfarande valdigt sma pojkar dock, Nisse vager runt 1200g sa har i sommartider, och Lars ligger runt 1100g.
// Amanda

Nagot jag inte forstar med Nisse ar hur han avskyr vatten sa mycket, men sa fort han far syn pa lera sa kastar han sig i!
// Amanda

Finaste Nisse-grisen!
(varning for doda djur och lite blod i de nasta tva bilderna)
// Amanda

Det blir riktiga brottningsmatcher har hemma, och det flyger palstussar over hela rummet.
// Amanda

Och sista bilden nu far bli pa Nisse som inspekterar favorit-halet :)
// Amanda
Härliga bilder! 
Paulina
Underbara bilder! :)
Hälsningar Malin

De är så otroligt fina båda två!
så härliga bilder Amanda, fräckt du kunde ta med dom till cafet he he. jätte söta båda 2
Vilka söta bilder. Egentligen är det ju faktiskt roligast att se bilder från vardagen :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
På bild nr 3 är det en iller,råtta som blöder?? :O
#23 Eftersom han leker med maten så borde det vara en död råtta som han äter på.
Sajtvärd på Iller.ifokus

#23 Japp, det ar rattan som bloder. Den ar stendod dock (var frusen nar den koptes), sa det ar bara Lars som ar lite hardhant med den :P
// Amanda
tycker synd om råttan
#26 Det är djur och djurdelar i torrfoder med. Det blir bara mer uppenbart när man väljer att utfodra med dem som de är.
Paulina
#26 Vad är det som är så synd om den? Den lever ju inte, så länge den inte lever kan den inget känna.
Jag kan säga dig att det är grymt mycket mer synd om djuren i torrfodret du ger dina djur, dom djuren har inget bra liv innan dom blir torrfoder.
Hälsningar Malin
Jätte fina o härligt med ute bilder!! Lasse e sååååå fin!! Jag älskar pasteller o vilken fin färg han har!

OT men bilden på nummer #12 bakgrunden där. är det målat eller gjort med sprayflaska? riktigt snyggt gjort iaf. blev väldigt OT, men har en bror som håller på med graffiti ( på lagliga områden) och såg bilden och blev fundersam hehe.
ska också tillägga att jag älskar bilden på #0 hehe. sååå charmig bild.

Tack alla :) Ja, de ar superfina! (Jag ar inte alls partisk
)
#30 Det ar gjort med sprayflaska pa staketet i bakgarden :)
// Amanda

# 31 riktigt snyggt och härliga detaljer! snudd på att jag måste visa brorsan nästa gång han är här =)
Sötpojkarna!
Och den där goa tungan i #0…vill peta!
_No way! Yes way!

# 32 Gor sa! :D
#29 Haha, sjalv tycker jag nog att pastell och ljus silver ar de "fulaste" fargerna pa illrar, men det spelar ju ingen som helst roll nar de ar sa otroligt underbara! Satt en halvtimme igar och pratade med en barnfamilj och Nisse (min lille vakt-iller) krop upp och somnade gott i sonens famn, medans Lars utforskade vagnen och pussade pa dottern :)
// Amanda
Det ar fint att grava i rabbatterna ocksa..