Iller iFokus

Iller

Etikett: uppfödare
Läst 2368 ggr
Betiz
0

Uppfödare Annelie Liimatainen

Någon som har köpt en valp ifrån Annelie Liimatainen någon gång?

FerretCrow
0

aldrig ens hört namnet

MimmieM
0

Aldrig hört talas om

Carpe Diem

Betiz
0

därför jag skrev och titta om någon visste något om denna person. för jag har inte heller gjort det.

UlrikaD
0

Jag tror att jag vet vem det är. Ulricehamn? Om det är samma, ung tjej? Varför undrar du?

Betiz
0

#4 vet inte alls om det är en ung tjej eller så :P nej men det ett par via min kompis som kontaktade mig ang deras iller om jag ville ta hand om den ett tag, hon de hade köpt illern ifrån henne, så jag vill veta lite mer om den ursprung, då de inte kunde ge mig  så mycket heller. =)

elinn
0

Aldrig någon jag hört talas om. Har hon någon hemsida man kan besöka eller liknanade?

Betiz
0

#6 har inte hittat någon hemsida eller henne Obestämd…så de har ju inte gått så bra direkt hehehe :P

UlrikaD
0

Det finns ingen hemsida men jag har info om valparna och henne. IFALL det är samma person.

Betiz
0

hej

skulle jag kunna få lite information?

sarae
0

#9 testa att skicka ett pm…

sarae
0

#9 testa att skicka ett pm…

Pirjo
0

Här var det visst också OK att nämna personnamn.

mandariiin
0

men man får väl bara inte nämna namn på farmare och liknande. detta är ju någon som det inte finsn info om, så då kan man ju inte censurera om man inte vet om dte är en bra/dålig uppfödare.

UlrikaD
0

#12 Det är ju folk härinne förut som sökt sina illrar förra ägare med namn och allt. Ingen som har protesterat mot det.

Betiz
0

hej

jag visste inget om att det inte var okej att  nämna namn här….så jag ber om ursäkt om jag har förolämpat någon på det sättet. Tråden kan ju även tas bort om det är så. 

Och dessutom så visste jag inte heller om det var en famare eller ej. 

Och jag ville ju ha lite information om denna person för min kompis känner någon som behöver omplacera sin iller, som är köpt från henne, så jag ville ju mest bara ha lite information om bakgrund och kanske veta om hur andra illervalpar därifrån mår osv.

JossanH
0

#15 Vi har endel "poliser" hær inne som går igenom o granskar trådar efter namn før att se till att få de censurerade.. Du har inte gjort något fel nær man inte vet vad som gæller med tanke på PLU! :)
hoppas du får någon information!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Betiz
0

hehe tack då vet jag =) ja har fått lite info.

Anyway
0

Hej.

Jag är Anneli Liimatainen som #0 sökte efter.

Det stämmer att jag tidigare fött upp en viltfärgad illerhona som jag döpte till Skutt, men som man senare ändrade namn på till Phoebe och sedan sålde vidare till min förfäran.

Jag är INGEN farmare.
Jag låter min hona vila mellan parningarna och har tidigare fått två kullar.

Jag har tidigare haft kontakt med en tjej som köpte Phoebe men eftersom jag vid det tillfället var mitt uppe i en flytt har kontakten sjunkt undan med henne.

Behöver man kontakta mig på något sätt finns jag att nå på min mail : anything@hotmail.se

Bogey
0

#18 Du har inte funderat på att anmäla dig till uppfödartråden som är klistrad längst upp?

Glad

Anyway
0

Hm. Ja, det kanske. Vad är det för information man ska lämna om sig och sina illrar då ? Ska det vara specifikt eller så ?

Bogey
0

#20 Jag tror du har ganska stor frihet med hur mycket eller lite du vill lämna ut. Det är väl bara att kolla hur de andra har gjort och sen fundera på hur man själv vill göra.Glad

Filippa-e
0

#20 Vart finns din uppfödning någonstanns? :)

tortoise
0

#22 uppfödningen finns i Svenljunga strax utanför borås