Iller iFokus

Iller

Etikett: länkar
Läst 2418 ggr
klarsferrets
0

Klarsferretsshopen

Vill tala om att Klarsferretsshopen nu har fått in ganska mycket nytt till shopen,

Sedan kommer klarsferretsshopen till Skara IT utställningen nu på lördag den 28/3-09,

Klarsferretsshopen kommer att ha en del erbjudande men bara under den dagen,

Välkomna att titta in på hemsidan,

www.klasferrets.se

klarsferrets
0

tack sara tappa vist bort ett r där .

Hayley
0

puttar igen för er som inte var på IT, massor av nya saker i shoppen och samt lite ändringar på hemsdan är gjort =)

FerretCrow
0

gud vad bra att man kan ta på faktura nu =)

Hayley
0

#4 men, det har vi ju alltid haft ;)

FerretCrow
0

hoppas mattorna finns kvar om ca en månad till 8 panels valphagen. vill så gärna ha den

Hayley
0

#6 Om du vill så kan du göra en beställning nu så skriver vi betaldatumet om en månad och skickar varan när vi ser pengarna på kontot som vanligt =) Eftersom valphagarna gått upp i pris så är det inte längre något som vi har som standard i sortimentet och därför rear ut väskor och mattorna med. Så detta är inget som vi kommer att ta in igen om ingen ber oss speccefikt att ta in det dvs =)

FerretCrow
0

#7 hittade inte väskorna på nätet. vad tar ni för dom?

Hayley
0

#8 dom ligger under utförsäljning =)

Hayley
0

#8 nej väskor är helt slut men du pratade om mattorna i innlägg #6

FerretCrow
0

ser bara mattorna där inga väskor =(

Hayley
0

Nej väskorna är tyvär slut

FerretCrow
0

#12 fy då blir det till att försöka sy egen =(

mandariiin
0

varför har ni nte hagen selar? :(

Hayley
0

#14 hagenselar är något som jag personligen inte gillar och dessutom så säljer dom inte så bra. men är du ute efter selar så ta i kontakt med HannaM här på forumet, hon har gjort alla selar till mina illrar och jag rekomenderar hellre hennes selar än hagen selarna, dessutom är hennes mycket finare ;)

mandariiin
0

jo, jag har sett bilder på en del av hennes selar, men kör med hagen till mina tre här hemma, men behöver en till. och på guldfisken så säljs bara dom svarta och gröna…. jag vill ha en lila :P

Hayley
0

#16 den lila har jag någonstanns. Fast jag har en till ifrån hannas med nitar och vingar på :P klart min prinsipessa ska ha det finaste :P

mandariiin
0

åh! sälj den lila till mej! eller om du vill byta den mot en svart? ;)

Hayley
0

vet inte vart jag har den men jag kan kolla nu när jag packar inför flytten. haha nejdå byta vill jag inte, har en hel del selar till henne nu :P

mandariiin
0

åh, skicka iväg ett mail direkt om du hittar den, då jag hålle rpå att bli tokig över att inte hitta dom lila…. men vet du om det är den lila eller magnenta, eleer vad den andra färgen heter….

HannaM
0

Jag kan kanske ta en kik, senast jag var i min djuraffär hade dom en lila men jag får se hur det går med tid och sånt

mandariiin
0

får du jätte gärna göra :) jag har magenta, och är ute efter en lila, så vem som hellst får gärna säga till om den har någon att sälja, elle rvet vart det finns!

ursäkta att jag "lånade" tråden lite :)

klarsferrets
0

ingen fara det är bara att låna

HannaM
0

#22 hojta när du vet om du köper från nina eller om jag ska kolla… dom har en illerilsk hund i butiken som jagat mig tidigare så jag går inte gärna in i onödan=)

Gilla
0

#14 vill oxå säga ( om Hanna har tida tt sy) att jag rekomenderar mer hennes selar än Hagens.
Jag har 2 från Hanna o flera andra från Hagens.
O skulle jag välja av de 2 så föredrar jag Hannas.
Den 8-varianten satt som klippt o skuren för Marwin.
Den andra är helt super både på Chaos o Wilmer.
Ska jag köpa fler selar så vet iaf jag vart jag ska söka :o)

Hayley
0

#20 nej hennes är defentetift lila *älskar lila själv så det var viktigt ;)* däremot vet jag inteom  jag har kvar kopplet till den utan har nog bara selen :S

Madde
0

Jag lånar oxå tråden.

Jag har 2 selar ifrån HannaM och är supernöjd över de. Kommer fortsätta köpa av henne så länge hon fortsätter att tillverka.

När mina gamla hagenselar går sönder så kommer jag inte införskaffa de igen. Det är inte alls lika bra gjorda som när Hanna gör sina.

Så 5 plus till hannas selar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Aviendha
0

Japp, Hannas selar är super. Har synat flera av dem i sömmarna bokstavligt talat och jag är grymt imponerad!

Har de inte flera färger på AMHS, för de har väl hagen? Eller har de slutat med det? Var ju ett tag sedan jag beställde min senaste därifrån nu.

mandariiin
0

#24 japp, jag säger till direkt om jag behöver din hjälp :)

#26 ingen fara, det är bara selen jag är i behov av. har redan en stor koppel härva här hemma, så fler koppel är jag gärna utan. hehe.

#28 amhs har tyvärr inte hagen selar, men dom tillverkas fortfarande i lila, magenta, grön och svart. och på guldfisken finns bara svart och grön, och det känns så tråkigt när jag redan har två svarta och en magenta, och grön är så fult! därför vill jag gärna nu ha en lila….

kanske dax att testa en utav hannas selar snart, har läst MYCKET possitivt om dom. men just nu känner jag bara att det är smidigast med likadana selar till alla illrar. och hagen är just det fjärde märket jag testat, och verkligen trivs med. så än så länge så rä det lika bra att köra vidar emed det jag tycker om….

Svartasilverskon
0

finns den butiken fortfarande kvar? :S

Bogey
0

Nej, jag tror de stängde den förra året.

Hayley
0

#30 klarsferretsshoppen stängdes ner i augusti förra året.