bästa iller leksaken
vad uppskattar din iller bäst i leksaksväg?

just nu så är det för Amethist rören och grostaquin bläckfisken och Gustave har chack mattan där han kan krypa in i o gömma SINA leksaker för Amethist

Bollar :)
// Amanda
Saraes kramkompisar och leksaker i gummiband!
Hälsningar Malin

klarferets hur ser dom ut+´vart köper man dom?
vi ska på zoo i dag tänkte köpa nåt nytt till henne
nåt ni rekomenderar? bollar har hon massor

Jag har köppt det från UK och USA

ok

Valle älskar sina kong och två stora röda plingbollar från ikea. Elliott föredrar små tennisbollar (när han nu leker), Belsebub, och Alinda leker med vad som helst men favorit är nog bollar med bjällra och Meja vill helt leka med dom andra.
Rören och mjuka plingleksaker.
Sara
Papperspåsar, gärna med något intressant innehåll och nyframställd. Jag brukar sätta fram påsar med jämna mellanrum med lite mixat innehåll som får upptäckas på nytt. Fyller med illersaker, pappersinsamling, smutstvätt, plock eller något annat kul.
Strax därefter kommer jaga-handen-under-täcke/filt/tröja/byxor. Eller så kryper Maja in i åkpåsen, sedan kör jag hela havet stormar med tillhörande jaga-handen. Då hoppar en glad Maja ut, och sedan in igen.
_No way! Yes way!

Flux-korken! Gillas galet mycket här hemma *haha*
Här är det plingbollar, stora möss, prasselpåsar och dom gula rören som gäller för alla mina nuvarande illrar. Jag hade Laban (som dog för ca 2 år sedan) som fick en liten kossa/kalv som jag hade köpt på McDonald en gång. Tror att han fick den när han var ca 3-4 månader gammal. Denna lilla kossa/kalv följde med honom i graven. Av alla dom ca 12-13 illrar jag har haft under mina ca 9 år med illrar, så är det bara Laban som hade en speciell leksak som han gömde och lekte med, och nåde den som snodde den från den plats där han hade lagt den.

plastpåsar. och strumpor.

Tänkte visa lite hur jag gjort med de rör dom har

Våran älskar handdukar, alltså när man kastar handdukar på honom eller stumpor eller andra tyggrejer. Sen älskar han sitt rör han har också.
Har leker sällan för sig själv faktikst så det är oftast vi som får stå för underhållningen
I think more things before breakfast than people think all day 
Idag blev favoritleksaken paketet som anlände från vår "hemliga" tomte
Maja verkade fatta direkt att det var till henne, drog in det under garderoben och försökte krafsbita upp det innan matte la undan det (den som väntar på något gott).
Prasseltunneln är f.ö. en stor favorit - men då gäller det att hon redan är på lekhumör.
_No way! Yes way!

Captain Morgan har börjat roa sig med att sno apelsiner som han sedan tar i tassarna och backar med den dragandes mot golvet. Lite svårt att sätta nejlikor i dem då bara.. Men det doftar gott i lägenheten i alla fall :D
I övrigt gillar han allt som rör sig i stort sett, och snö (!!!) :)
Lek sak o leksak.. En gul Nallebjörn. Dock måste han alltid bo bakom soffan eller under sängen, frågan är varför?