Mina djur har inte skottat ända fram
Ja, som rubriken lyder så verkar inte mina djur ha alla hamstrar i garaget, indianer i kanoten, ponnys i hagen and so on.
Jag har länge misstänkt detta men bortförklarat allt, men nu går det verkligen inte längre.
Aviendha har ju sin pennsamling, mååånga pennor! Dessa ska gärna ligga i matskålen med..
Paulina
Det första är ju inte så farligt. Illrar samlar ju på saker. Men nu har ena nymfomanparasiten (hrrm, läs: nymfparakiten) börjat med samma beteende. Det smittar!
Får väl vara glad att han inte försöker lägga dem i de "riktiga" matkopparna utan bara i sysselsättningsmatfatet på bottnen.. Än.
Paulina

haha. mina illrar är så passa duktiga att när dom får BARF mat, så ger jag det i en separat skål. men dom tar maten och lägger över allt väldigt fint i den "vanliga" matskålen, med torrfoder.
Hehe, Bring it on, bring it on!
Men, vi är inte klara än.. Ställde ner en av burkarna jag har haft portionsklippta hirskolvar i på golvet en snabbis, och vipps så låg en Phoenix där. Och han hade då rakt inte några som hellst plander på att flytta sig.
Tilläggas bör att två puffar och en hängmatta finns inom en meters radie.
Paulina

mysigt när dte är trångt :P
Jag tror dessutom mina fåglar försöker förmedla något. Jag behöver en tolk! :P
Paulina
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var tvungen att filma token. Han låg länge och putsade sig för att till slut sucka och somna till. Klippte ner det, annars skulle ni somnat med ;)
Paulina

#7 Så jäkla sött!!

#7 Naw så söt han är stor killen =)
Ja, han är bara.. hjärtsmältande. Tom. i dåligt ljus ;) Det är bestämt mammas pojke!
Paulina

naaw så söt :D
hahaha vilken goding.

hihi så sööt han är =)

neeej vad gulligt! Alskar nar de putsar ansiktet, det ar sa charmigt!
// Amanda
#4 bara att slänga på locket när det blir för galet i hushållet :) Oerhört söt bild ;P
jag bryter ihop.. på allvar.. betydligt mer än vanligt…. å du säger att DINA djur är normala jämfört med mina? jisses va?
#15 Den tanken slog mig med 
#16 Hrrm, ja. Allt är ju relativt. Än så länge äter inte mina djur trä eller metall, de hoppar inte upp till takkronorna (jo, somliga flyger men det är fusk), de överdoserar inte torrfoder, traschar vattenfontäner och är hyfsat rumsrena 
Att de sedan har lite andra… egenheter kan man nog inte hålla dem ansvarig för med en sådan matte som de dras med 
Paulina
#17 Ärsh så farligt kan det inte vara och om du skulle slänga på locket tar han sig nog ut lika snabbt igen ;P
#18 Antagligen..
Paulina

Helt underbara foton. Precis så där småknäppa som ens djur ska vara. Ja förrutom saraes då, de är helt knäppa. Fast vad brukar man säga? Sådan matte sådant djur :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Just deras galna upptåg som gör att man älskar dom så mycke hahaha

Go grabben, han är så charmig=)
Ja, mina djur har fortfarande snurr på hjulet men innevånaren är nog död ^^
Taget inatt. Phoenix stensover i den torrgrävda vattenskålen som står i badrummet. Även denna gång finns sovplatser inom en meters radie, minst tre faktiskt. Jag lovar, mina barn är inte alls så hårt hunsade som de ser ut att vara! :P
Paulina
#23 hahahaha, såna där saker är så korkat när dom gör :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 dom kanske tycker du glömt att ge den mat? :-)
underbar film, men vilka konstiga sovplatser dom väljer…när du fixat med mysiga hängmattor och puffar :-o
Jag skulle också vilja påstå att de inte är de skarpaste verktygen i lådan!
Det verkar vara något visst med pennor, min samlar också på det men det har ni sett. Det jag tyckte var stört roligt var att tokpippin härmades! Vad ska de med dem till!!
Och sova i vattenskålen.. det har jag inte ens några ord för så jag lämnar det helt 

Hahahaha, tjejen samlar bestick.
men underbaraste phoenix… komsi komsi till tant sara… jag har puffar!
Awww vad söt Phoenix e, vackert med så märk teckning vid ögonen!
haha roliga hyss han har för sig, påminer mig om när min hund lade gosedjur i sin vattenskål! Allt de kan hitta på 
Hehe våran lilla tös snor alla mina pennor i min skolväska sen lägger hon dem bakom tv bordet. Och det är ganska jobbigt när man ska plugga så är alla pennorna där bak. Men hon har hittat ett annat ställa att gömma dom på nu för hon märker att hennes pennor minskas bakom tv.
Men jag har inte hittat det andra gömstället
Så söt toker är

haha! Världens sötaste! Jag önskar att mina samlade på pennor, då skulle jag veta var jag skulle leta när jag inte hittar någon!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida