Illerträff i Stockholm 3/12!
halloj på er.
Nu är det dags för en Illervänner träff igen. Denna gången blir det faktiskt en söndag!! Och det är nu på söndag den 3/12. Vi kommer att träffas i Hagaparken vid koppartälten klockan 13:00!
Föreningen bjuder på kakor och något varmt att dricka. Alla är välkoma med eller utan iller!
Som vanligt kan ni kontakta mig på telefonnr: 0737-148418
Hoppas att många kan komma! :)
/Hanna

ååh…jag vill kunna komma:( hoppas att ni får det trevligt:D

kanske man kommer… Man vet ju aldrig =)
Ni är välkomna iaf :)
Jag kommer nog :)
Jag ska också försöka komma.
Jättekul!!! vi får hoppas på att vi får lite sol oxo :))
Jag vill komma, men jag vet inte om Tina kan :(
Men jag kan kanske sno med mig Milton och komma själv. Mihihihi

vi vill också komma! men det går inte >:o(
pyronella, det är ju lite långt o åka :) men vi träffas väl i landskrona va?? :))
Lotta, du är ju jättevälkommen med Milton!!! Tina hade väl ngn dansuppvisning den dan lr hur var det? Men du får ju såklart komma ändå :)
#10: ja. Tina ska precis som du säger ha dansuppvisning. Men jag vill ju jättegärna komma ändå. Jag får se hur det blir :)

Såklart den helgen som redan är fullproppad för oss! 
Får bli en annan gång helt enkelt!

jag vill, men brossan fyller år dagen efter, och åker jag ända till sthlm så stannar jag helst mer än en dag :D
golf.ifokus.se
Josefin det var tråkigt :) Men vi har ju en träff i Tranås den 30:e dec oxo, det kanske vore något? :))

#14 Vart bor du egentligen? ,) Vet inte. Antagligen så ska vi flytta den 2 januari så lär ha fullt upp med att packa
haha jag bor i stockholm, men jag är uppvuxen i tranås och har min familj där så vi är ofta "hemma" i tranås ;) ah det var ju trist, inte att ni ska flytta men att ni inte kan komma :)
Lotta, det är ju bra för Milton oxo hehe. Han måste ju få chansen att bita lite fler än bara er!! *le* Jag tänkte vare elak o ta med Bilbo, förhoppningsvis är det ngn som tar chansen att klappa honom så han får ta ett smakprov, det kan han leva på länge sen haha :P

vi kommer! och alla hängmattor och myspåsar följer med :-)

Skulle gärna komma men vi ska ha lägenhetsvisning den 4/12 så lägenheten måste vara städat och klart. Och det måste så klart göras på söndagen då jag jobbar på lördag :(
Suck… Äntligen en söndag, men då jag inte kan :P Men men.. Milton kanske blir lite jävligare om inte mammsen är med, så då hoppas jag att alla fyar honom riktigt ordentligt!!
Ta hundratals kort så jag får se sen bara!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tina hehe. vilken stil liksom. här ordnar vi en söndagsträff efter allt ditt skäll o så är du upptagen!! :P

tycker det är bäst att putta upp träffen
vi ska komma!! *längtar*
LeeLoo, vad roligt!! :) Ni är jättevälkomna!
Vi kanske kommer. Beror på hur Manne ska jobba på söndag.

#23 Tack! Det ska verkligen bli spännande! Vi tar med några tussar oxå 
Sofie, vad kul! hoppas ni dyker upp, ni är ju alltid välkomna!! :))

Lite info för den som inte hittar:
7 minuter till stockholms innerstad med bil.
Infart vid Haga Norra,
Nära till Fjärilsmuseet
Buss 515 Odenplan-Sundbybergs station.
69 Blockhusudden – frösundavik
607 Danderyds sjukhus – Karolinska.
Hållplats Haga Norra (c:a 5 min.promenad )
Med bil är det E4 Uppsalavägen, avfarten haga norra vilket är samma som Solna om jag minns rätt.
E juh så nära så man kanske dyker förbi en sväng..=) 515 går precis utanför dörren..=) KramKram Nathalie..=)
Såååå typiskt! Jag ville gå men vi gör om mitt rum här hemma så jag kan inte gå någonstans
, jag ville ju på denna illerträffen! =/
Tyvärr kan inte vi komma, hade varit trevligt. Jag måste jobba och kan inte ta ledigt då jag bara har jobb till den 5 januari. =( Så jag hoppas nu på att jag får förlängt.
Men ni som ska på träffen får ha det riktigt trevligt. =) Ser fram emot en massa fina kort istället. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Robin & Madde, trist! Men det blir ju fler tillfällen :)
Passar på att putta tråden lite, det är ju faktiskt imorgon!! Vi får hålla tummarna för lite finare väder, åtminstone uppehåll :) Verkar som det blir mkt folk, kul!! :)

Puttar lite till ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cannaydia ha din telefon på imorgon!!! i falll vi inte hittar, ska skriva upp emo nummer oxå..hittar ju aldrig med bil i sthlm..lättare att ta sig fram på annat sätt..
LeeLoo, det är bara att plinga mig, min sambo är grym på att ge vägbeskrivningar. så det ordnar sig! =) Vi ses imorrn!

ah! skönt att du var här. jo jag skrev upp ditt nummer. Syns imorgon/idag!
jajjamen :) dags för lite sömn nu tror jag minsann så man inte är zombie imorgon o så man orkar med att stjäla lite illrar *flin*
Snart e de dags att åka… Å jag e värsta bakis, eller e jag kanske full fortfarande? :P blev en hel flaska vodka igår, fast kände mig inte överdrivet berusad, hehe men sist räckte det med en tredjedel av de jag drack igår för att bli full:P
Missa bussen hem igår dessutom, å tänkte fel på tiden för när jag måste åka för att hinna med en timme, så blev lite stressigt imorse!
Men ska bli kul med en träff;) Får ju hem en extra päls ;)

du måste ju sätta namn på alla bilder så man får lite ansikte på folk =) =P
haha såg de små bilderna från träffen på mig, och tänkte först, vem fan är den där tjejen? henne såg jag inte där :P haha

tittade på bilderna också. Baloo ser helt uttråkad ut på dom med han och tim. Åhhh nä inte en iller till att hälsa på!!!
Fina bilder Hanna o Joel!

Tack för en helt perfekt träff! Den hade allt! Är super nöjd. Mvh från gotland

mixen heter frodo :)
han är jättefin :)
har en själv hemma, dock inte lika mörk som frodo :)
vad skoj och få se lite mer bilder från träffen. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag tror att "min" Elliot var med där? Som numera är Inas Elliot…