Illerhona söker nytt hem
Illerhona, -07, pastell, kastrerad, chippad, behöver vaccineras, söker nytt varaktigt hem med illerkompis.
Bitträning behövs så hon är inte bästa nybörjarillern. Här hos mig har hon dock varit väldigt trevlig.
Omplaceras genom Skaraborgsillern med vårt kontrakt. Pris 800:- inkl omplaceringsavgift. Finns i Alingsås. PMa vid intresse.
Sara
Jättefin är hon!
Sara
Är det Nindo?
Hälsningar Malin
Ja
Sara
Har fjäskat massor för bruden och hon har suttit i mitt knä och blivit klappad massor. Lite osäker är hon men det kommer nog att gå över.
Sara
Tänkte bara påpeka att Nindos annons på blocket fortfarande finns kvar så du vet :)
Hälsningar Malin
Ok, de har säkert bara inte tagit bort den. Sen gör det inget, då får de bara hänvisa dem vidare till mig.
Sara

Önskar vackra tösen all lycka till!!!
Önskar oxå lycka till.
Måste säga att jag är överraskad. Väntade mig ett bitodjur men jag fick två bett i benet första dagen sen har hon varit supersnäll. Lite osäker javisst men inte tillstymmelsen till mer bett.
Dessutom är hon en mysgris som gillar att ligga i knät och bli klappad på.
Sara

Hoppas hon finner ett livslångt hem:)
I det rätta hemmet tror jag hon blir en supertrevlig iller!
Sara
Ååh hon som är så söt. Synd att jag bara fått tillstånd av sambon att skaffa ett räddningsobject om det är en silvertomte. Jag har försökt smöra med andra men det går inte.. =/
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Lillan poppar i mitt öra att hon vill ha ett EGET hem NU och därmed basta!
Så hon hälsar alla att de skriva en rad om vad de kan erbjuda, så väljer hon ut det hem som hon finner lämpligt.
Sara

Bara nyfiken!!! men har ni en bild på henne?
kommer den här illern ifrån en uppfödare?
# 14 Nej, jag har ingen bild på henne.
# 15 Hon kommer från Satmaran.
Sara

#14 det finns en bild på henne på blocket
Be a rainbow in someones cloud

åh, det är ju den här lilal tjejen jag är totl fäst vid på något sätt. men tyvärr så är det iller stopp här hemma. hoppas verkligen att hon kommer till ett permanent hem snart.
Putt för underbara tjejen!
Sara
Puttar lite
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#16 Satmaran? :O

#21 Hon heter det på forumet.
# 21 Haha, ja det hade väl varit trevligt av mig att kalla folk det på ett öpper forum. 
Sara
Putt
Sara

#23 Fniss!
Putt
Sara
Putt
Sara
Putt
Tjejen har hittat nytt hem nu.
Sara