Hur mycket sover era illrar?
Buffy och stitch sover nog en 18-20 timmar per dygn…rickie sover betydligt midre..han e vaken ca 3 timmar, sover en timme sen e han igång igen…
det är olika..Amy sover mycket mer än Milton..
#1: Rickie verkar vara en livlig kille ;) hehe.
Men då kanske 20 timmar / dag är helt normalt eller?
sover dom mer på vintern??
#4 livlig e bara förnamnet ;) 20 timmar låter normalt ;) särskilt nu på vintern
jo dom sover väl i genomsnitt runt 15 h per dygn så det är ju helt normalt..
Själv ligger toxi å smygfiser i sitt "klös-hus" just nu 

Melwin sover hela tiden, förutom när man tar upp honom för att mysa i sängen, då vaknar han :D Sen brukar han vara vaken nån kvart mitt i natten och springa runt i röret…det hörs :D Så det är väl 20 timmar här med.
golf.ifokus.se
Våran iller hona, är sex år…och endel dar ser vi inte alls till henne, de är sånna dagar som vi får leta upp henne bara för att försäkra oss om att hon fortfarande lever =)
mina sover också extremt mycket. även om dom tycker det är kallt ute så brukar jag ta ut dom så att dom får en liten syrekick och kommer igång när dom komme rin igen. kan räcka med 5 minuter ute!
Sajtvärd på Iller.ifokus
18-20 timmar skulle jag tro överklag.
Thea sover nog mer, hon är bara uppe korta stunder för o kolla runt lite, annars bara toa o äta.. men hon har ju insulinom också, tyvärr verkar det gå fort framåt.

vilken fin färg på toxi! varifrån kommer han/hon? helt choklad brun ju! :0)

Jätte jätte fin!!! Jag älskar hans illrar, synd att dom inte har stamtavla bara. För det han hon inte va?

lucifer är som sin bror, hyperaktiv :P

Tycker inte heller att det låter som onormalt mycke. Men det finns en viss variation på de små liven :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ted sover också extremt mycket just nu.. tänk om man hade fått vara iller.. älskar ju oxå att sova!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Mina sover i 3-4h´s lurar, sen är de vakna en kvart till en timme kanske. Hittar vi på något (åker på biltur/går på promenad/hälsar på nån) så är de vakna kanske max 2 timmar sen slocknar de i dubbel lur (3-6 h). På natten går de bara upp och äter och bajsar, sen tillbaks till sovhålet.
Kan vara svårt att tajma in deras vakentider ibland. :-S
Fatta vad skönt det skulle vara att vara iller! :)
Sooova nästan hela dagen förutom när man går upp och äter, bajsar och busar. hehe
#13 nej det har hon inte tyvärr
jag börjar tro att jag är iller… jag sover ca. 12 timmar och är fortfarande trött, ställde om min klocka i sömnen så jag kom inte iväg till skolan.. vaknade kl.11 istället?

MYCKET!"! Har kanppt sett röken av smeagol dessa månader känns det som. Han bara sover och sover. Han kanske tror att han är en björn och bestämt sig för att gå i ide eller nått?? Han sover, bajsar/kissar,äter,sover,bajsar/kissar, äter, sover. Ungefär. fösöker man leka med honom så är de kul i 3 sek sedan lägger han sig.. Någon som har en latjo iller att låna ut?? haha=)