Iller iFokus

Iller

Etiketter: tipsaccessoareraktiviteter
Läst 1434 ggr
Strumpan
0

Ny butik i Stockholm!

Fick höra idag att det har ganska nyligen öppnat en ny djurbutik i Stockholm. Den inriktar sig på iller och papegoja. (Men det finns även för andra djurarter) Ni kan gå in och kolla här.

Butiken heter JurassicZoo

Mvh Jenny

Nussen
0

Tyvärr så har dom inte Totally Ferret där men laxolja & vetegroddsolja. Sen har dom Toasties (iller godis) där som min lilla plutt älskar Glad

Strumpan
0

#1 Vad tyckte du om butiken i helhet, hur var utbudet? Jag har inte varit där själv än. Har du kollat om de kanske kan ta in fodret?

Mvh Jenny

Nussen
0

En kompis till mig var där och frågade efter Totally Ferret (vi har också gjort det)  men de i butiken sa att dom "körde" med Supreme Sience selective ferret. Utbudet var bra men det fanns inget annat speciellt till illrar förutom att dom säljer möss till dom som Barfar. Men om vi är fler som frågar så kanske dom väljer att ta in Totally Ferret Skrattande

mandariiin
0

Dom är inte inriktade på iller och papegoja. Det finns (som tidigare nämnt) iller foder, men det finns ännu mer katt/hund/smådjursfoder. Det är en vanlig djurbutik med brett djurintresse, men sämre utbud. Däremot så säger dom att dom har möjlighet att ta in nästan vad som helst vid beställning från kund. De har bland dom billigaste priserna på katt- och hund foder jämför med andra djurbutiker i Sthlm.