Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 2005 ggr
Sarah
0

Snart är uteburen hel igen :)

Idag har jag ägnat timmar åt att laga uteburen, snyggt är det inte och många rullar ståltråd har gått åt, men förhoppningsvis kan de gå ut som vanligt i morgon! Tjoho!!!

Madde
0

Åh vad skönt att få färdigt utegården. =)) Tror alla dina illrar kommer bli överlyckliga. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Gottfridsson
0

Grattis till den "nygamla" uteburen. Det kommer att bli skönt för både dig och pälsarna!

JossanH
0

Men gud så skönt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Härligt! Det är snart dags för mig att skrubba, bygga ut och besikta buren :)

En fråga bara, har dom möjlighet att sova utomhus om dom vill?

cceel
0

vad kul! :)

Får man kanske se en liten bild på buren?:)

Aviendha
0
Sarah
0

Oh vilken lycka!!!! Alla har varit ute och busat och myst. Tyvärr är det en del myror så det måste införskaffas myrr. Massa sovplatser och rör etc. Är dock inte helt säker på att jag vågar låta dem gå ut dygnet runt som de alltid gjort tidigare. Får se. Underbart!!!!!

Gottfridsson
0

Att kunna få vara ute hela dagarna, måste vara underbart för dom. Sen får du se hur dom uppför sig, innan du bestämmer om du ska försöka låta dom vara ute på natten :-)

Sarah
0

Ja precis. De lyckades ju hitta ett ställe där det inte var nät i botten och det var då Cathy försvann. Är nojig med det bara. Innan det kom de och gick som de ville i 2 år. Planen är att bygga en ny och större bur nu under våren så att jag inte behöver oroa mig. Är så glad :) Underbart att se mormor Iris försöka brotta ner Celadon och locka till lek. Han är 3 gånger större än henne :)

Sarah
0

Sju däckade illrar:)

FerretCrow
0

Åh bara kälen går ur backen påbörjar jag grund arbetet på min inhängnad*längtar*

Gottfridsson
0

#9 Hon bangar inte för att försöka iaf…tuff dam  Härligr för dom att få rasa av sig ute igen.

Sarah
0

Gaah, jag satte i min plugg i röret igår då jag skulle iväg, men jag tryckte in den för långt och fick inte ut den sen!! Sen puttade illrarna in den. Nu sitter den någonstans i det 6 meter långa röret ut. Får inte tag på det!

Gottfridsson
0

Det var ju inte så bra :-( Lär väl inte gå att komma åt att knuffa tillbaka pluggen från andra hållet Obestämd Misstänker att du redan försökt om det är möjligt.

Sarah
0

nu har jag fått ut den ;) äntligen, lyckliga illrar ute igen.

Gottfridsson
0

Grattis :-)

Sniffit
0

Vad härligt att de får springa ut igen:) Imorgon bär det av till brädgården för att köpa lite virke aå att ajg kan börja smälla upp våran också:)

Sarah
0

Härligt!! Ni får komma ut ochhälsa på snart oxå!

Sniffit
0

Ska kolla upp när vi kan, borde vara rätt så lugnt en tid framöver.. Jag har trollat bort ditt nr. i samband med mobilbyte, du kan väl skicka det med pm.. Annars tror jag att My har det.