Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 4877 ggr
Velsa
0

Ferret nation bur säljes

Ferret nation bur säljes. Ett hjul är trasigt och det kan eventuellt saknas någon skruv. Men den fungerar alldeles utmärkt att montera ändå.

Nypris 4100:- Jag säljer min för 2500:-

Hämtas hos mig, finns i Huvudsta, Solna.

maila om du är intresserad: velsan01@hotmail.com

strawberry09
1

har du en bild på den?

Velsa
0

inte på min dator, googla på ferret nation. Vill inte stjäla någons bild :)

Madde
0

Jag är ganska säker på att jag har lagt ut en bild på min ferret nation bur någonstans här på forumet.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom ju på att jag kunde fota den lite snabbt oxå.

Så här ser den ut. Väldigt stabil men ingen bur man tar med sig på utställning enligt mig. Har testat och gör aldrig mer om det.

Utan fungerar jättebra hemma.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
0

Har alltid velat ha en sådann hellst då jag bodde i lägenhet då det var svårt att hitta på mycket mys ställen.

Ceciliaolucifer
0

Velsan, har du sålt dina råttor nu? :)

Velsa
0

nä har råttor kvar, två stycken. men när de är borta blir det inga fler på ett tag :)

Velsa
0

putt

Trollmusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har också en sådan, men jag har 3 våningar i min, nypriset var lite dryga 7000 kr. När fotot togs förra sommaren, såg jag inte att Tilly var i buren förrän jag tittade på fotona i datorn. Stänger alltid dörrarna på dagarna för att dom inte ska vara där då, men Tilly hade lyckats ta sig dit trots allt.

Velsa
0

är det en pastell vid vattenskålen? :P

Trollmusen
0

#10# Det är första gången jag ser den, det är Tillys syster Tiffanie. Då hade båda smugit in i buren när jag skulle ta fotot, troligen för att undersöka den hahaha.

Ceciliaolucifer
0

#11 Har du illrarna i kaninburarna till vänster om den stora buren?

strawberry09
0

#9 Är det svårt och få upp en sån bur? Var kan man köpa såna burar som du hade?

Velsa
0

Det är en sån jag säljer (fast med två våningar), lite små knepigt att få ihop den första gången, men sen är det lätt :)

Trollmusen
0

#10# Ja det är min nu snart 7 åriga pastell tik Tiffanie som står där, den bruna är hennes syster Tilly.

#12# Jag hade den blå (som var den störrsta av dom 2 burarna) som valpningsbur där tiken var tills valparna var ca 3 veckor (även om dom var ute vid flera tillfällen för att sträcka på benen och komma ifrån valparna, men dom flesta ville inte vara ifrån valparn mer än 10-15 min åt gången) efter det kom dom i hagen. Den bruna anvädes bara om jag hade övernattande iller/rar som inte gick ihop med mina. Numera anväds inte någon av dom och dom är sålda båda 2.

#14# Jag tyckte inte den var så svår att sätta ihop, jag ska ändra mitt sektionen nu så att stegen upp på 3:e planet kommer att vara till vänster istället som till höger nu som i dom andra 2 är. Vill ändra om där lite då jag hade tänkt köpa hörntoaletter som ska vara på stegplanen istället för som jag har det nu med rektangulära toalådor på bottnen av varja våningsplan.

strawberry09
0

Någon som vet vart man kan köpa såna??

HannaM
0

#16 Tja ett hett tips är ju att köpa den i annonsen=)

Annars tror jag ahms har dom.

Velsa
0

burarna köps in från storbrittanien, jag köpte min från amhs. Men som sagt så är den här tråden en annons, jag säljer min.

strawberry09
0

ja mena dom som har 3våningar :P

illernettan
0

Det är en påbyggnadsbur som är överst.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Velsa
0

putt

zickan
0

Finns billigare med gratis frakt på tyska och danska sälj sidor. Har en plan att skaffa så fort jag kommer i ordning mer här hemma. Fast till råttorna. Har inge bur till illrarna.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Marreme
0

# 22 vet du vilken sida man kan hitta dom på?

zickan
0

zickan
0

Googla på namnet+sale eller +free shipping.

candycandye
0

puttar upp då det var någon som sökte efter en sådan här