OT. Rosor och lijenkonvalj
Japp min mobil luktar numera rosor och lijenkolvalj. Alltså jag har inte någon mobil längre. Min dotter bestämde sig för att den behövde rengöras. Och frklarade för mamma när vattnet rann från mobilen.
-Jag tvättade bara den mamma. Nu är den ren.
- Ja, och sönder.
-Nej, ren mamma. Jag har tvättat den lite bara. Men all tvål är borta nu.
Japp, så var den mobilen färdig. men han dog ren i alla fall. hihi
Erkänn mina vänner, en typisk Åsa sak :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
*asg* du har drillat ungarna för hårt…
, man ska inte tjata för mycket på dom att dom ska hålla rent!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Hmm, kan det bero på det? Kanske. Jäkla unge, tur hon är söt i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
hahaha vad var det nu för varumärke du INTE hade?

Jag tycker ni är lite elak. Jag har djup sorg över min Nokia 3200. *snyft*
Audiatur et altera pars
hmmm vill du ha en mobil med en iller på och som det står sara på så du blir glad? hahaha
nej, jag tycker faktikst synd om dig! det där med vatten skada på teknik prylar e jag något av ett proffs på ;)

#4 Släng in mobilen på riktig tork i torktumlaren!
En kompis till mig glömde mobilen i byxfickan och slängde in byxorna i tvättmaskinen. Blöt var den när den kom ut och funkade gjorde den inte heller. Vad är bästa sättet att torka den på tänkte hon och testade att slänga in den i torktummlaren. Fråga mig inte hur f*n hon lyckades, men den va torr OCH fungerade när den kom ut igen!
#4 å detta säger du nu! tappade min älskade telefon i toaletten i höstas….skulle ha provat det då! ;)
haha, min bror tvättade också sin mobil en gång.. typiskt bara att det var hans enda telefon då han inte hade hemtelefon heller…
men sara, tappade inte du en ipod i vatten också?? Och gav jag inte dig tipset att LAMINERA alla dina grejer efter det!? Kanske något Åsa borde tänka på också hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus
heheh jovisst tappade jag ipoden i toaletten oxå..tappade även mobilen under en brygga, i en drink…och hällde juice på datorn…need i say more? Laminatorn e införskaffad..har bara lite logisktik problem som måste lösas först: Hur F*N skall jag få in datorn i laminatorn??

haha, jag har också funderat på det där med hur sjutton man får in sakerna i laminatorn. Min laminator bara klagar genom att ryka, pusta och stånka när jag försöker få in mina teknikprylar i den ,-)
Audiatur et altera pars
ja samma här! det enda jag lyckats rätt bra med e hörlurssladdarna till i poden än så länge..men skam den som ger sig *det ska gå!*

haha, japp synd att du inte kommit på hur man fixar det där med mobilen innan det här hände bara :-)
Audiatur et altera pars
ja det kan jag hålla med..men du vet hur bra minne jag har, jag hade ju ändå bara glömt att berätta knepet för dig¨så det var nog kört fån början tyvärr ,)

DEN LEVER; DEN LEVER; DEN LEVER.
Lite akutvård så löste det sig. Han båda andas och spelar en trudelutt numera. Ficklampan funkar också. Så nu har Åsa haft tur.
Audiatur et altera pars
det var väl änna på tiden ;) hälsa mobilen välkommen tillbaks till livet
#9 Du vet väl att det finns sånna däringa påsar som man kan suga ur all luft ur så det blir vakum.. Kanske vore nått för datorn? 
Sara