Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 721 ggr
JossanH
0

Idag var vi på besök...

…hos min kompis Fia!

Först hade jag med Pegasus en stund och sen hade jag med mig lille Skit. Skit o jag råkade stanna ganska länge då vi kollade på lite film och sådär.

Skit hittade en god vindruva som han gömde ihop med lite hundmat bakom nedersta skrivbordslådan. Han lyckades även göra ett utfall mot hunden så han kunde gå runt och vara kaxig för att till sist somna som en sten på hundens filt :)

Toan löste vi med en tidning i hallen.

Nu när jag vet att det funkar att ha med dom kommer dom nog få följa med lite oftare. Miljöombyte har ingen dött av :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Önskar att jag kunde ta med mina till folk, men tror ingen skulle våga :)
Min kompis har en dvärgpincher som heter Ipod, och han får följa med överallt… tycker inte det skulle vara någon skillnad på den lille hunden eller Melwin :P
Är väl det att hundar är lite mer rumsrena. Så Epona vore idealisk att ta med, fast hon är så liten så hon skulle försvinna :P

Men du kan ju klona din kompis lite då jag kan få en likadan som tillåter illrar i huset :P

golf.ifokus.se

JossanH
0

Det bästa är att hon verkligen vill att jag tar med illrarna så att dom lär sig och för att hon själv tycker det är så jobbigt när inte hon får ta med hunden till någon.
Skit är ju också liten att han försvinner så ett hål under en garderob hittade han ju förstås ;)

Men det är verkligen skönt när folk accepterar ens djur! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

enbartmalin
0

Alltid kul när dom kan hänga med en :)

Hälsningar Malin

Loveferrets
0

Så roligt att dina vänner kan acceptera att du har iller som husdjur, blir mycke enklare för alla oxå o man slipper höra en massa gnäll. Alltid kul för ens älsklingar o kolla in nya ställe Skrattande

Saga85
0

Så fint det låter! Visst är det skönt när man hittar nya folk/platser man kan ta med sina pälsklingar till. Jag har en vän som jag brukar ta med mig Maja till, och det började för att hon tjatade och bad mig :D Hon har själv två papegojor som flyger runt i hela lägenheten, så lite tjuvnyp och bajs är hon van vid.

Aviendha
0

Jag släpade alltid med mig Chade, fanns inte en plats han inte var med på och det fungerade klockrent alla gånger :)

Nu när man har fler är det svårare, och dessutom blir ju Phoenix stressad så det få vara. Men det är verkligen skönt när vänner accepterar dem, det håller jag med om!

HannaM
0

Åh Elliotts favoritaktivering är att följa med. Nu är det väl visserligne bara ett ställe han är välkommen på, hemma hos husses föräldrar men ack så roligt det är där. För att inte tala om hur kul det är att åka buss eller bil dit.

Tycker det är en kanonaktivering för illrar som är stabila och inte far illa av stress runt det. Kul att det fungerade bra så dina killar får lite mer av det=)