Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 124 ggr
kitty
0

milton hittade en ny sovlpats

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

trodde jag i alla fall :)

KajsaM
0

Haha, vilken söt buse ;)

kitty
0

japp :)

fick nästan panik innan jag hittade honom :)

ang3lica
0

Skräms! Förvånad

kitty
0

jag vet :)

ville att någon skulle se min bild på busen :)

KajsaM
0

Ja, rubriken var lite skrämande ;-)

kitty
0

förlåt!Generad

KajsaM
0

Heheee Flört

Faxlin
0

Gaaahhhhh, att skrämmas så där. *hytter fingret varnande* Tror jag måste be Milton uppfostra matte lite ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

haha förlåt gott folk..

ska nog göra om tråden..

harkel

Faxlin
0

#9: hihi. Japp kan vara farligt att skrämmas så där. Tänk på mig som är gammal. Jag höll på att få en smärre hjärt attack ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Hmmm? Var det en annan rubrik innan eller?

golf.ifokus.se

kitty
0

japp..innan var det " milton är borta" men jag fick för mycket kritik ;)

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Panik ja, det fick jag för några år sedan när jag passade en kompis illrar en vecka. Denna dagen hade jag tänkt att jag skulle bada dom alla 6, mina 4 + då min kompis två tikar. Jag hittade mina egna ganska så snabbt och badade dom först, men sen när jag skulle ha tag på Nelly och Dolly så kunde jag inte hitta dom någonstans alls. Jag öppnade överallt i skåp och lådor, men inga illrar, var tom inne och rottade runt i den stora garderoben som man kan gå i. Tänkte fallifall min sambo eller son hade öppnat där och dom hann att smita in, men nej. Upptäckte då att dörren ut till glasbalkongen + dörren ut till den stora balkongen var öppna, då börjad paniken sätta in. Tänk om dom hade trillat ner från 3:e våningen. Så jag for ner och ut och letade i buskarna och frågade folk, men ingen hade sett några illrar. Var nu så svett av all stress och oro att jag var tvungen att själv duscha av mig, när jag var klar gick jag in i mitt rum och skulle ta rena trosor, BH och strumpor. Vilka tror ni ligger i min troslåda och sover som två prinsessor, jo Dolly och Nelly. Dom blirade upp mot mig när det blev ljust i lådan, ni kan ju gissa vad glad jag blev att dom inte hade kommit ut.