Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 384 ggr
kitty
0

wow wow wow vad jag e stolt över honom

milton/Sid.. kan itne bestämma mej ang.namnet.. har varit otroligt mysig i flera dagar och idag fick jag till och med helt oprovocerat pussar av honom :)

vet att lotta hånglade en hel del med honom, men jag e inte Lotta ;)

han e fantastisk :)

Smeagol
0

Vad härligt för dig Kitty att det går bra för dig=) är ju så mysigt att få pussar av dem små liven=)

Madde
0

Vad skönt att det går bra. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tesan
0

Mmmmm, pussar é alltid goa speciellt när dom kommer helt oväntat!

sarae
0

åh vilka framsteg ni gör! snart e han värsta gose grisen ju!

kitty
0

ja och det bästa e att nu när jag kom hem slängde han sej efter mej och slfasdde runt i hela ansiktet

puss påre milton

eller som annsofie säger, Filton :)

Faxlin
0

Skojigt med framsteg. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

japp

ast man har ju bakslag med

var jju så stolt så jag ville plocka mej en puss til

nafs så satt han i underläppen sitället ;)

jaja..

han kan inte avra bäst jämt :)

Faxlin
0

haha, ja det där med punkterad läpp är inte skönt. Vi har en här hemma som går omkring med en sådan också :-)

Audiatur et altera pars

kitty
0

haha ok.. då vet ju någon annan hur det känns… han vill gå ut , d e därför  han uppför sej så..

han ska gå ut, snart..

Faxlin
0

Här hemma hade Ambra spöat upp Bella och gett henne en hel del sår i nacken. Då sonen ska ta tag i henne i nackskinnet märker han att hon har såren. och förstår att det gör ruggigt ont att han tog henne i nackskinnet. Inte undra på att hon skrek. Smartast i komunen ska då pussa henne förlåt. hihi
Jaja, pussar man en förbannad iller får man räkna med att få ett rejält hål i läppen. Det slutade i alla fall blöda efter en timme. hihi

Audiatur et altera pars

kitty
0

haha stackaren :(

han bet inte hårt, han amrekrade bara "promenaddax" och höl läppen . Jag drog bort ansiktet och gjorde i princip själv såhan bet mej

hur d nu lät?

UlrikaD
0

Som när Illeripilleri hjälpte mig att klippa av en klo som Lurvas brutit LÅNGT ner mot pulpan. Lurvas skrek och hon pussade honom förlåt!! På munnen!!Förvånad Behöver jag säga mer?

Faxlin
0

#12: haha, låter som om en lika smart åtgärd som sonens förlåt puss :-)
Inte så dunder smart av dem. hihi

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Jag har en som tar näsan på folk om man inte passar sig, i överigt så är hon jätte snäll och biter inte ens i strumpor eller fötter. Men kom för nära med näsan, och du har automatiskt en peirsing. Vet inte vad det är med henne och näsor, mig har hon slutat att ta i näsan. Men det kan vara för att sist hon gjorde det så bet jag tillbaka så hårt i nacken på henne att hon skrek, jag höll kvar bettet en stund. Efter detta har hon inte ens visat tillsymmelse till att vilja bita mig i näsan även om jag provoserar henne.

Alwyn
0

Åh jag vill åxå ha pussar av en illerkille!!!

sarae
0

#15 du får komma å träffa hångel kungen stitch hehehe

kitty
0

du kan få pussa milton ;) han gillar att tillföra andra smärta ;)