Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 521 ggr
Musiken
0

Han ar sa liten min lilla skrutt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lasse-liten ar sa liten att det ar svart att tro att han ar hane ibland. Han ar ca 10 cm kortare an Nisse (utan svans) och vager bara strax over kilot nu nar han tappat vinterhullet! Nisse ar ingen bjasse han heller, utan vager bara 1600g, men det ar ju inte som att ta upp en vante iaf ;)

Har forsokt goda honom, men han har ju redan en valdigt halsosam kroppsbyggnad, och han lar val inte vaxa pa langden riktigt.

Musiken
0

Min fina fina lill-kille :)

Musiken
0

Min fina fina lill-kille :)

Loveferrets
0

Han är jättesöt Amanda,  dock tycker jag inte han ser så fasligt liten ut he he.

evelinahornqvist
0

Oj vad fel jag läste först! Trodde du menade att han var utan svans! Haha.

Vilka sötnötter!

JossanH
0

Tror att Lars och Skit skulle passa bra ihop! Dom små pluttarna!

Här är en bild på Skit och Frodo. Frodo, ska nämnas, är några veckor yngre än Skit och detta var när dom var på god väg att komma i vuxenstorlek.. Men det hände aldrig Skit.. :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Här ser man återigen hur manlig och stor Skit är :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

haha froddyliten…nu är han ju så stooor. vi borde göra en såndär bild i dagsläget o kolla skillnaden..:)

HannaM
0

Elliott och Belsebub hälsar Lars välkomme ntill klubben för små illrar=) Sommarvikt på Tott är mellan 830 och 870, Bels precis över kilot.

JossanH
0

#7 Och riskera att någon av illrarna lämnar stället huvudlös?

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

#8 Oj! då är Bogey en bjässe med sina knappa 1300g

HannaM
0
JossanH
0

Dexter var också en lättviktare på runt 900g. Skit väger mer men är så mycket kortare.. Skit väger väl runt 1200g..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Hugo väger runt 860 gram på sommaren :) och Bernard brukar ligga runt 1.1kg. Båda är små i kroppen :) Även fast Bernz är liten så ser han ändå manlig ut. Hugo är min lilla balett flicka. hihi