ni som vill ha bur!
Har ännu inte kontaktat LG skåne, så jag vet inte om de har burarna längre.
men ni som är seriöst intresserad kan väl ge er till känna så att vi får se hur många vi får ihop!

Jag är väldigt intresserad av en sådan bur!

Jag har stått på deras lista hur länge som helst och aldrig har någon hört av sig om det skulle bli något. Så jag har lagt ner det redan.
hmm oki…det låter ju inte så bra…

Vad för bur?
en midwest home utställningsbur som är stor och som man kan fälla ihop. Kolla under tråden "utställningsbur"
Vi vill ha en sån bur
tack jossan!

Om de inte kommer förrens till hösten e jag åxå intresserad, men innan dess e jag pank :(
men det verkar ju vara som att ni är några stycken nu som är intresserade av buren.
Skriv en siffra om ni är intresserade. Typ Jag vill ha en. 1 nästa person skriver jag vill ha en 2 och så vidare. Så ser man snabbt om ni är fler än 5. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag kanske kan hjälpa till men då blir det en Marshall Mansion. Priset kan jag inte just nu men är det några som är intresserade så kollar jag gärna upp till er.
Mvh
Liselott
#11 va snällt av dig! men den går inte att fälla ihop va?
Ja finns det någon bild på den buren så man får se hur den ser ut???
Den ser ut som den ni har. Fast på bilden har den inget plan som delar av

Jaså en sån, fast den måste man plocka isär och det är ju inte det sarae är ute efter.
Även om jag är supernöjd med min egen, fast då med 2 plan.
Vi vill också ha en ihopfällbar :)

Jag vill ha båda AMHS buren och den svarta..
Ja det vore ju inte fel med den svarta heller, men ack vad jag behöver flytta då jag snart inte får plats med mig själv. =))
Mest illersaker här hemma faktiskt. =)
ja…mer iller grejer än annat här hemma oxå ;) Jag behöver en ihopfällbar då jag bara kommer använda den på utställningar å på landet kanske..har inte plast för en stor bur hemma ;)

Jag har int eheller plats men jag vill ha ändå!
Kan tala om att STIF LG Skåne inte längre tar in burarna för illrarna, Camilla som höll i det har alldeles för mycket att gör nu när hon jobbar heltid. Vilket är synd då det är många som vill ha både den och hagarna som vi hade.
#22 aha..jaja men då behöver jag inte ringa henne och störa….fast det hade varit intressant att veta varifrån ni fick burarna så att man kanske kunde slå ihop sig ett gäng å hämta hem om det gick….*börjar bli deperat* ;)

Sara, kolla in länken du fick härom dagen ,-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#24 hittade en kanon häftig ihopfällbar bur där..kansk elite liten för många illrar men wow va smart…men de fraktar inte hit! 
# 12. Jag kan kolla upp det nogrannare om du vill. Jag har lite andra ställen med.
Lg Skåne tog väl in via harpers?
# 26 ja gärna! Tack så mycket!

#26 jap vad jag kommer i håg så gjorde hon det .

Jag vill ha den svarta ihopfällbara isf.. om det nu går att få ta tag på den.. =)
Marshall Mansion är ihopfällbar men väger ca 30,5 kg så att den är väldigt tung.

Jag har kontakt med en som skulle se va hon kunde göra, om hon kunde få in dom svarta burarna.
#30 tack för att du kollat!
#31 kanon! håller tummarna!

Det ska vi verkligen göra!