Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 193 ggr
sarae
0

Nyfiken på en annons

Jag har länge funderat över denna annons..eller tja kanske inte just denna…men under det senaste året åtminstonne har dessa prylar ploppat upp på var enda annons marknad..säljes till ungefär samma pris ….någon som vet? Är det så svårt att få sålt det? bara idag har jag hittat denna anons ca 10-12 ggr på olika ställen…*nyfiken*

http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=24847

kitty
0

jag tror dom har massor av dom varorna som dom säljer lite överallt…

TottsiGirl
0

Jag har oxå sett den annonsen på ja alla möjliga annonsmarknader… har oxå funderat på om det verkligen är så svårsålt?!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Soffi
0

Jag har sett den överallt jag med. Jag undrar bara vad han menar när han säger att han inte säljer sakerna till en oseriös köpare?

[QueenTizzan]
0

hehe den där boken har jag nån stans. Fick de till min iller som jag köpte i en djuraffär för en herrans massa år sen :P

gwen
0

#3 Skulle väl tippa att personen i fråga menar att han inte vill skicka iväg grejerna via posten om han inte fått betalt innan. Men det är ju enkelt löst… Om man som köpare vågar sätta in pengarna innan på en sån annons, som helt klart verkar lite underlig…? hehehehe.

Faxlin
0

Han skriver ju att det är hans illers, då kan det väl inte vara så att han har massor. eller ja kanske. Mysko annons i alla fall. Men vägrar han skicka sakerna så kan jag tänka mig att de är svårsålda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

har oxså sett den lite överallt. Förstår att de är svårsålt med tabke på att han inte vill skciak grejerna.