Rör, vart har ni tagit vägen?
Hejsan har letat och letat efter rör till illrarna för vi ska flytta till en fräschare lägenhet och ska mer eller mindre göra oss av med ALLT gammalt och vill ha nya rör till illrarna, dom vi har nu är hårda vvs rör och de är SKIT bra till att klättra i men nu ska det bli mindre på höjden ett tag och mer längs golvet.. var sugen på iller motorväg eller flexies men ja, jag hittar ingenstans, antingen har de jag kollat på slutat sälja (ahms illertorg) och klarsferrets har lagt ned.. så jag står rådvill över hur jag ska hitta dessa.
Har ni några länkar är jag jätte tacksam :)
Annars tar jag bara andra vvs rör men skulle vara kul med såna roliga rör som flexies som man kan koppla till bollar och grejer.

Du kan köpa rör på byggmarknader typ Bauhouse och liknande. Kostar runt 50-60:-/meter eller så, dom har även torktummlar rör som är ihopfällbara vilket dom gula rören inte är, dessa rör är sådana som dom har när dom lägger ner olika ledningar eller drenerar åkrar.
Vill du ha illertypiska tillbehör så rekommenderar jag http://ferretdepot.com
Går snabbt, är relativt billigt, och har man tur slipper man tulla :)
#1 ja det är ju vvs rör, de är ju lätta men jag letade efter sådana som Cecilia länkande mig till ;P
#2 tackar hittade dom jag menade Flex-E tunnlar :)