Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 172 ggr
klarsferrets
0

mitt fotoalbum

har nu lagt till det vi säljer det kommer mer bilder så småning om.

Pet cargo är en beställnings vara som som kommer hem runt den 25/1-07 och jag kan nog bara få hem 9 st

95% av bilderna är tagna av Madelen  Vikström .

klarsferrets

klarsferrets
0

puttar upp denna tråd

Madde
0

oj vad många du kan få hem igen. =))) Superbra ju.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

nu är den uppdaterad . tyverr så är dom sista bilderna av dålig kvalite . Ska försöka att låna sarae s camera så det blir finare bilder . o lättare att se

klarsferrets
0

om jag har tur så kanske madde kommer hit under jul hälgen o då kanske vi får en tid över så det går att se bättre än när jag tar med min camera .

klarsferrets
0

lite dåliga bilder men madde kommer ner den 26 o då ska hon få fota om allt som vi säljer.

vi sänder mot förskots betaling .

maila till ac.klar@telia.com för vidare info

klarsferrets
0

putte li putte

klarsferrets
0

har upp daterat min tack vare att madde är här o fotat så nu finns det bättre bilder på dom sakerna som man kan köpa.

det liger på min sida fotoalbum

klarsferrets
0

puttar upp

sarae
0

lite pinsamt när man kollar i ert fotoalbum och inser att man i princip har varenda grej….vissa till och med i dubbel uppsätning….dags för mig att säka hjälp kanke;)

klarsferrets
0

mm  men det beror ju på att du är som en guldfisk i en skål hihi

sarae
0

jo jag e ju det… inte att mycket att göra åt det antar jag ;)

klarsferrets
0

nä tvärr har nu försökt i ett par år men inte lyckas ännu hihihi.

men jag säger som din mor hopplöst fall lika som jag säger till domiino

sarae
0

ja min mor har ju försökt reklamera mig i 24 år men det har uppenbarligen inte gått så bra för henne på den fronten ;)

klarsferrets
0

nä jag har förståt det hihi men men vi står ut

domiino
0

det är du o jag sara. du o jag mot världen =P

sarae
0

stackars stackars värld säger jag bara

klarsferrets
0

jaja ungdomar nu ska ni inte få så mycket luft här inte utan sätt er ner o andas lugnt o fint nu

sarae
0
domiino
0

men sara du ska ju vara på min sida =P

Faxlin
0

Jahapp så börjas dom igen. Nu mpste jag hålla med A-C då mot er ungdommar ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

Tack åsa vad skulle jag göra utan dig

Faxlin
0

#21: mohaha, stå ensam mot de där två. ;-)
Stackars dig då. ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

ärsh då åsa, vi e inte så farliga

Madde
0

Hmm kanske dags och kolla in om jag oxå är ägare till allt som du har i fotoalbumet. =)) hihi

klarsferrets
0

# risken är nog ganska stor att du / ni har det

Faxlin
0

#23: haha, det är ni ju. När ni vill. ,-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

det skäns skönt att veta att du står på min sida till dessa hemska o goda ungdomar när dom sätter den sidan till

Madde
0

japp det var inte mycket som jag inte hade. =)) hihi. Men vad gör man inte för sitt begär och och skäma bort illrarna.

De gillar verkligen fisken och rike tike. =)

klarsferrets
0

#28 har dom inte fått provat hammocken änu då eller den kanske xac läger beslag på oxå o gömmer för dig o dom andra hihi

Madde
0

#29: nepp, har varit en dålig matte, den ligger fortfarande inpackad. =) hihi.

Men vi får se när jag tar och plockar fram den. =)

sarae
0

nej…farliga är vi inte…lite små blåsta kan jag däremot hålla med om….men Åsa å Anna…va sjutton gnäller ni för? Ni vet ju att jag ändå bara gör vad ni säger till mig :P

Faxlin
0

#31: Ja det hade ju varit något det. men med dig är det liksom tvärs om. Om man säger åt dig något göt du nästan tvärsemot ju ;-)
Elendiga unge. ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

lilla sarae det är inte först aprill nu du får vänta med det i ett par månader till .

Men vi måste ju gnälla på er i mellan åt ju så ni förstår att vi står o tittar o lysnar på er ju

Du har väll alldrig gjort som vi har sagt till dig!!!

sarae
0

ha…tänkte jag kunde försöka övertyga er om det i alla fall ;) Ja bigbrother har man ju lite var stans….men nu e mamma dator lös ett tag framöver så nu e det en mindre hehehe

klarsferrets
0

# 34 skrat inte för länge hihi för vi är två kvar o snart kommer mamma tre in oxå då du ……

sarae
0

jaja…akta så jag inte bestämmer mig för att gå in i puberteten en gång till..då får ni det inte lika lätt ;)

klarsferrets
0

nä du det gör du inte bara för då hämtar jag dina små 4 benta . för då blir du under 18 så det så . hihi jag vet var din brevlåda bor så det blir inte så lätt för dig heller o bil har jag oxå

sarae
0

aj då….men om jag sätter hissen ur funktion kommer du inte upp ;) hehehe sug på den du :P

domiino
0

men du sara, jag tar ju hand om sticha i så fall så jag kommer alltid upp =P=P=P

klarsferrets
0

Det finns väll alltid någon jag kan sända upp brevbäraren dom brukar va hjälp samma hihi

sarae
0

nej fy va ni e taskiga…det är ju miiiina brevbärare ;)