mitt fotoalbum
har nu lagt till det vi säljer det kommer mer bilder så småning om.
Pet cargo är en beställnings vara som som kommer hem runt den 25/1-07 och jag kan nog bara få hem 9 st
95% av bilderna är tagna av Madelen Vikström .
klarsferrets

puttar upp denna tråd
oj vad många du kan få hem igen. =))) Superbra ju.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

nu är den uppdaterad . tyverr så är dom sista bilderna av dålig kvalite . Ska försöka att låna sarae s camera så det blir finare bilder . o lättare att se

om jag har tur så kanske madde kommer hit under jul hälgen o då kanske vi får en tid över så det går att se bättre än när jag tar med min camera .

lite dåliga bilder men madde kommer ner den 26 o då ska hon få fota om allt som vi säljer.
vi sänder mot förskots betaling .
maila till ac.klar@telia.com för vidare info

putte li putte

har upp daterat min tack vare att madde är här o fotat så nu finns det bättre bilder på dom sakerna som man kan köpa.
det liger på min sida fotoalbum

puttar upp
lite pinsamt när man kollar i ert fotoalbum och inser att man i princip har varenda grej….vissa till och med i dubbel uppsätning….dags för mig att säka hjälp kanke;)

mm men det beror ju på att du är som en guldfisk i en skål hihi
jo jag e ju det… inte att mycket att göra åt det antar jag ;)

nä tvärr har nu försökt i ett par år men inte lyckas ännu hihihi.
men jag säger som din mor hopplöst fall lika som jag säger till domiino
ja min mor har ju försökt reklamera mig i 24 år men det har uppenbarligen inte gått så bra för henne på den fronten ;)

nä jag har förståt det hihi men men vi står ut

det är du o jag sara. du o jag mot världen =P
stackars stackars värld säger jag bara

jaja ungdomar nu ska ni inte få så mycket luft här inte utan sätt er ner o andas lugnt o fint nu
å det kan ju du hoppas på!

men sara du ska ju vara på min sida =P

Jahapp så börjas dom igen. Nu mpste jag hålla med A-C då mot er ungdommar ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack åsa vad skulle jag göra utan dig

#21: mohaha, stå ensam mot de där två. ;-)
Stackars dig då. ;-)
Audiatur et altera pars

ärsh då åsa, vi e inte så farliga
Hmm kanske dags och kolla in om jag oxå är ägare till allt som du har i fotoalbumet. =)) hihi

# risken är nog ganska stor att du / ni har det

#23: haha, det är ni ju. När ni vill. ,-)
Audiatur et altera pars

det skäns skönt att veta att du står på min sida till dessa hemska o goda ungdomar när dom sätter den sidan till
japp det var inte mycket som jag inte hade. =)) hihi. Men vad gör man inte för sitt begär och och skäma bort illrarna.
De gillar verkligen fisken och rike tike. =)

#28 har dom inte fått provat hammocken änu då eller den kanske xac läger beslag på oxå o gömmer för dig o dom andra hihi
#29: nepp, har varit en dålig matte, den ligger fortfarande inpackad. =) hihi.
Men vi får se när jag tar och plockar fram den. =)
nej…farliga är vi inte…lite små blåsta kan jag däremot hålla med om….men Åsa å Anna…va sjutton gnäller ni för? Ni vet ju att jag ändå bara gör vad ni säger till mig :P

#31: Ja det hade ju varit något det. men med dig är det liksom tvärs om. Om man säger åt dig något göt du nästan tvärsemot ju ;-)
Elendiga unge. ;-)
Audiatur et altera pars

lilla sarae det är inte först aprill nu du får vänta med det i ett par månader till .
Men vi måste ju gnälla på er i mellan åt ju så ni förstår att vi står o tittar o lysnar på er ju
Du har väll alldrig gjort som vi har sagt till dig!!!
ha…tänkte jag kunde försöka övertyga er om det i alla fall ;) Ja bigbrother har man ju lite var stans….men nu e mamma dator lös ett tag framöver så nu e det en mindre hehehe

# 34 skrat inte för länge hihi för vi är två kvar o snart kommer mamma tre in oxå då du ……
jaja…akta så jag inte bestämmer mig för att gå in i puberteten en gång till..då får ni det inte lika lätt ;)

nä du det gör du inte bara för då hämtar jag dina små 4 benta . för då blir du under 18 så det så . hihi jag vet var din brevlåda bor så det blir inte så lätt för dig heller o bil har jag oxå
aj då….men om jag sätter hissen ur funktion kommer du inte upp ;) hehehe sug på den du :P

men du sara, jag tar ju hand om sticha i så fall så jag kommer alltid upp =P=P=P

Det finns väll alltid någon jag kan sända upp brevbäraren dom brukar va hjälp samma hihi
nej fy va ni e taskiga…det är ju miiiina brevbärare ;)