Hur långt ska han få gå?
Mja. Nu är jag här med ett nytt inlägg om Vaire och Tony.
Jo jag har dom ju ihop hela dagarna nu. Dock tycker jag att han är så jäkla hårdhänt och han tar henne i nackskinnen och går iväg med henne och hon skriker en del också eller inte riktigt som när katten brukar va på henne för då är d öron bedövande skri det här är med att hon poppar och tjuter lite.
Hur långt ska jag låta honom gå? Med tanke på att hon är ju gammal och så liten. Är rädd att han ska göra henne illa. Hon springer ju lixom ifrån honom och verkar inte vilja ha så mycket med han å göra.
Men dom måste ju samtidigt vänja sig vid varandra för vi kan inte leva i 2 läger här hemma hela livet.
I think more things before breakfast than people think all day 
Det är två saker du bör hålla ögonen på…om hon verkar må dåligt och om hon får större sår.
Så länge hon inte verkar må dåligt av att han gör så här och det verkar hon ju inte må eftersom hon poppar, även om hon tjuter ibland.
Han får ju inte skada henne, lite småsår kan det bli när han drar omkring på henne, men så länge han inte orsakar några större sår, så kan du låta dom hållas.
//Ammi
Okej ja än så länge verkar hon ju inte må dåligt. Visst hon verkar kanske inte jätte intresserad av att leka med han men hon verkar ju inte på psykiskt dåligt.
Några sår har ja inte märkt än så länge i alla fall. Ska kolla lite när hon vaknar. Kolla lite nogrannare så man inte missat något. Men hon verkar ju äta och göra sitt på lådan (eller ja utanför)
Men då fortsätter jag låta dom hålla på. Brukar ta bort han när han blir allt för mycket för att lugna ned han. Han blir ju nästan anfådd när han håller på å springer som en galning.
Men tack för svaret :)
Ja, låt dom hålla på, så länge det inte blir några problem.
Du vet ju vad du ska hålla kollen på. Hur liten och försvarslös hon än ser ut, så skulle jag gissa att hon kommer att säga ifrån, när hon anser det behövs.
//Ammi
Ja hon har ju försökt bita till några gånger men d är inte så mycket kraft i gammeltantens bett inte ^^
Eller också är det inte allvarligt menat. Dom drar och sliter i varandra när dom leker och även om vi tycker det ser våldsamt ut, så brukar det oftast inte vara så allvarligt.
Att hon biter betyder inte att hon säger ifrån, det är även ett sätt att leka. Illrar har så många signaler, som vi inte uppmärksammar, att meddela sig med varandra.
//Ammi
Okej ja men då är det nog ingen fara. Bara det att vi blir oroliga eftersom hon är både mindre och i äldre dagar.
Så lika bra att höra så hon inte far illa vid :)