3 illrar söker nya hem
Tre illrar söker nya hem. Dröm scenariot är att alla får flytta till samma hem, men det är inget måste.
Först är en hane på 3,5 år och han kan få flytta ensam eller till ett hem med andra illrar.
Sedan är det en hona och en hane på ca 2 år som gärna vill få ett gemensamt hem.
Alla tre är chippade, vaccinerade, kastrerade samt försäkrade.
De finns nära Göteborg.
Kan du tänka dig att ge någon/några av dessa ett livlångt, kärleksfullt hem? Ta då kontakt med mig på sara.edsler@comhem.se el. 0709-616782
Alla kommer att omplaceras med Skaraborgsillerns omplacerings kontrakt. Läs gärna igenom artikeln innan ni tar kontakt.

Du har fått mail. :-)

Jag har precis mailat min sambo om 3,5-åringen. Får nog först svar om några timmar då han sitter i möten, hehe. Kanske är han (illern, inte min sambo) lite väl ung, som sagt. Återkommer under dagen! *rätt sugen själv*

#0 Sara, svar på mailen har du nu fått… Vi är intresserade av 3,5-åringen!
Oj hela 3 st. =) Det är toppen att folk är intresserade av de. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4 Räknar du mig 2 ggr? ;-) hehe… Fast jag är säkert dubbelt så intresserad, hehehe…

Här har du en som är instresserad av killen!
Du har PM.

hmm .. så himla bra som den här hemsidan funkar just nu vet jag inte om det gick skicka PM.
Men hur som helst så är jar väldigt intresserad.
Jag har fått ditt pm ;)

he he … bra de =)
Jo det var i alla fall 2 som var intresserade. =)) Och nu en till. =) Det är ju toppen.

Ja de e klart .. vem skulle inte vara intresserad av en Iller eller 2 .. =)
Hur går det för de små? :)

Sarae, hur går det? jag och sambon sitter på nålar härborta, hehe… Har du kontaktat ägaren med vår "ansökan" om Skipper? Nyfiken som få… 
#14 Har inte fått tag på ägaren ännu, men tar det ikväll…sen är det rätt mycket för henne att smälta så det kan ta lite tid innan hon bestämer sig. Men jag håller er uppdaterade ;)

<--- också nyfiken! =)

#15, OK, det låter bra. Förstår att det är en del för ägaren att fundera på… inte så lätt…

Härligt Sara. jag började faktiskt fundera lite på hur det gick.
Hur går det???
De tre illrarna flyttar förhoppningsvis till sina nya hem till helgen!

*ler större än störst* Och jag är såååååååååå glad, så glaaaaad sååååå glad! *sjunger illa* Såååååååååååå glad sååååååååå glad…. jippitihippitihoooo… för jag är den som har fått den äran att få ta hand om 3,5 åringen, Skipper… Jippitihittitihooo. Hoppas bara min befintliga iller tycker likadant om att få en pojkvän…. Och Hoppas han är snäll, är ju lite som att ta grisen i säcken. Men jag är (knappt) inte orolig, det ska nog gå bra… Jippihoooo jippihej. Är det inte helg snart? Och hoppas att hans nuvarande matte gillar oss! Men framförallt, hoppas Skipper gillar oss! 
De flesta som jag redan berättat det för (alla jag träffat irl senaste timmarna) tycker vi är lite underliga som åker 120 (60x2) mil för en iller, men det tycker inte viiii, hihiiii. 

Grattis! Härligt för er!

Åhhhh, jag är lika glad som du gwen!
Jag är den som kommer att ta hand om paret minsann.
Är såååå himmla lycklig!
*skuttar*
#21 #23 Grattis!! Va kul för er båda! Ni får skriva hur allt går osv. :)

Grattis!! Ni får lova att berätta ALLT!!

Nej men shit så roligt för alla er! Jag är så SJUKT avvis!!
Hoppas ni får en underbar tid med era nya illrar!
Evelina.L, du får spatsera runt i Enköping och visa upp dom så att jag får se dom. ;)

Hihi, jag är inte den enda illerägaren i Enköping ju. Det är visserligen en liten stad, men det finns illrar här minsann.

Nejdå. :) Jag har nog hört att du brukar smyga in och hälsa på hos Nettan och gosa där med. ^^
Syftade mera på att det vore roligt att se dina illrar. ^^

Haha, klart jag smyger hem till Nettan och hennes goskorvar.
Du är annars välkommen hem till mig och hälsa på när du vill.
Måste bara hämta hem pälsarna först.

Tack så hemskt mkt för din inbjudan. :)
När är det som dessa illrar kommer byta hem?

Ja det var så lite så. Bor vi i samma stad så kan man passa på att skaffa sig lite fler illervänner där. :-)
I helgen kommer vi att hämta hem sötnosarna. Exakt dag är inte riktigt bestämt än.
Men om gwen m.sambo är snälla så kommer vi att samåka ner till götet och hämta de.
#31 å vilken bra lösning ni kanske har kommit på där! Så långt att ni kunde samåka tänkte inte jag hihihi

hihi, men sara, allt kan man inte tänka på faktiskt. Inte jag i alla fall. Har inte tillräckligt stor hjärna för det. haha.

Är så glad för både eran och för illrarnas skull.
Så skönt när man vet att det blir bra. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars