Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 392 ggr
Alwyn
0

Hjälp oss hjälpa!

Om ni läst i tråden "Katterna i Tullinge infångade" så vet ni nu att pappa katt med fyra kattungar bor hos mig tills de kan omplaceras… vilket jag hoppas ska kunna göras om de lugnar ner sig. Självklart ska dessa katter få det dom behöver, men jag kan inte blunda för att det kommit att innebära stora kostnader för mig, Jeanette och Adam: Bensin för dem och mat, sand, läkemedel, kattsand, och klösställning för mig mm. Och hälst vill man ju försäkra gänget.

Så vi vädjar nu till alla er som utryckt er tacksamhet i andra trådar och ber er avvara en slant, så kanske vi slipper gå i konkurs på köpet hehe. Och om ni har kattsand över eller kattlådor, eller kattmat och har möjlighet att avlasta det här i Akalla så hojta till! Jag funderar på att skriva ut mitt kontonummer….vågar man det utan ngn risk?!

Tack på förhand!

[Kommentera inlägget](javascript:void GotoComment())

[Kommentera inlägget](javascript:void GotoComment())

gwen
0

Nope, att lämna ut kontonummret är dumt. Skaffar du ett postgiro/plusgiro/bankgiro-konto istället så tror jag det är tryggare. Kanske kan du våga dig på att maila kontonummret till nån som vill sätta in pengar till dig, men men…

Lycka till med katträddandet. Kanske lättare att hitta ett hem åt katterna än att få in pengar. testa kattforumena här på iFokus…. Gulligt av dig att ställa upp.

sarae
0

Be dem som är intresserade av att skänka en slant att pm a dig så får de kontonummret den vägen!

Alwyn
0

Men gwen, båda kattforumen har följt oss genom dethär hela vägen och samma tråd som denna ligger redan där. Dessutom är omplacering av helvilda katter helt omöjligt. Man kan inte ens ta i dem, så vi ska först och främst ge dem lugn och ro och låta familjen vara tillsammans. Här har dom det bra sålänge, men dyrt blir det ju. Därav denna tråd.

gwen
0

#3, aha, smart att koppla ihop forumena. Är de helvilda, ja då är det inte lätt. Då måste de typ ut på landet eller något sånt, på en bondgård eller dyl? *gulp*

Alwyn
0

Här kommer ett lånat plusgiro så märk gåvan med "Tullingekatterna"   :  1676498-7  Tack!

Nettan
0

Kattlådor har jag massor som du kan få. Jag hade ändå tänkt att kasta dem.

Alwyn
0

Ja tack Nettan, jag tar gärna en låda till! Nu kommer ju en kattunge till idag, hehe. Attan va många dom va. Kunde jag åka snålsjuts me er i helgen? I så fall kan jag ju ta den då! :o) Mvh Sophia

Nettan
0

Du får absolut åka med i helgen. Jag pm:ar dig.

Det är inte en låda, det är flera lådor. *JUBLAR* Jag tvingade på Falo 2 lådor förra helgen.