Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 690 ggr
JossanH
0

Rumsrena på gott o ont ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under denna årstid vill inte gärna grabbarna hänga med ut på promenader. Slänger ut dom på verandan ibland så att dom måste lufta pälsen lite vilket brukar resultera i busryck när dom kommer in igen. Men ibland får man hitta på någon annan lösning på en lite roligare vardag så då öppnar jag till en av vpra stora garderober som dom får undersöka.
Öppnade en igår kväll och glömde stänga den så i morse när jag gick in och inspekterade så där inte låg några illrar så hittade jag en ny "toalåda"…. Mina snälla illrar hade hoppat i och bajsat och kissat i en gammal trälåda som jag använder som prydnad.. Antar att jag får skylla mig själv att jag hade lagt den där, men tror att detta var enda gången jag önskade att dom hade bajsat på golvet istället.

Sötnötar :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

hahaha, dom tyckte säkert det var en suverän toalett

Sara
0

# 0 Ja, vad är det med tomma lådor? Allt som har kanter och är tomma tror jag de räknar som toalådor.

Sara

Aviendha
0

Hahahaha! Jag VISSTE att det fanns en nackdel med att ha illrar med 99.9% rumsrenhet :P

JossanH
0

#2 Jag vet inte, pegasus ska då jämt gå på lådan när man tömt den och inte hunnit fylla på ny pellets :)

#3 Hahahaha, första gången jag klagar lite faktiskt :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

*asg* Ja man ska vara försiktig när man önskar saker, de kan gå i uppfyllelse :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Punkten
0

Captain Morgan är i alla fall duktig och går alltig på lådan INNAN han går ut på balkongen.. men Lilly tycker att det är perfekt att göra sina behov i hörnen ;) I sommar blir det inhägnat där så de kan var där jämnt, och då blir det lådor i ALLA hörn kan jag lova ;D

HannaM
0

#6 Hoppas ni har inglasad blakong=p Regn försvårar nämligen det där projektet med lådor i varje hörn. Vi skulle behöva det men det går inte, ställer man en utan tak så blir pelletsen pissblöt och man får spån överallt när de regnar. Ställer vi dit en med tak så hoppar illrarna ut från balkongen. Mindre lyckat.

Sniffit
0

#7 Det skall nog lösa sig då vi skall bygga in balkongen med galler.

Sara
0

Mina är totalt obalkongsrena, även de som aldrig annars sätter sig utanför.

Sara

Sniffit
0

Haha, har väl inte så mycket mot att torka upp, men det är lite pinsamt när det trillar ned och landar på grannens balkonräcke/kaninbur.

Sara
0

# 10 Jäkla stora fåglar i området.. Flört

Sara